Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Как да подредя правилно влак в 3-та епоха с тези вагони (...)

<< < (7/11) > >>

petuha_69:
Абсолютно си прав за първото купе в първия второкласен/служебното/.Аз имах честа да пътувам в него след една нелепа случка с //успиване// от Бургас за Шумен с връзка на Карнобат за Комунари /влак Пловдив-Варна/ и на Комунари /с връзка за Шумен/влак Комунари - Каспичан.Просто след качването на Карнобат се успахме и кондуктора ни събуди с думите крайна гара Варнаааа.След кратък разговор с началник влака за Шумен ни настаниха във въпросното купе със същите билети /Бургас -Шумен/.Голям резил! ;D

760mm:
Много интересна дискусия! И последно, все пак, вагонът 3-1-2-ра класа как се реди - с трета назад, или с трета напред?

bdz43r:
Няма значение как е обърнат вагона.

XRISTO:
Да не забравяме, че в крайна сметка, че ти си шефа и като ти е кеф можеш и да буташ първата класа отпред - нека изгине класовият враг най - бързо и сигурно.  :lol: :lol: :lol:
В крайна сметка и това му е хубавото на хобито ни - всеки си го прави както му харесва.  :good:

Сaprycorn:

--- Цитат на: schatsi link=topic=2798.msg48890#msg48890 date=1289249042 ---

--- Цитат ---Поща> Багажен> 2-ра> 2-ра> 2-ра> 2-ра(непушачи и майки с деца)> 1-ва> Ресторант> 2-ра> 2-ра> 2-ра> 2-ра (дневна композиция)
--- Край на цитат ---

 Аз си спомням ,че вагона за майките с деца винаги!!!.. беше вторият второкласен след багажния. В първия -първото купе беше служебно –за кондукторите и началник влака.

--- Край на цитат ---
Грешиш приятелю, вагонът за майки с деца беше четвърти от второкласните, непосредствено пред групата 1-ва класа-ресторант. Логиката на тази подредба е идентична- при спиране в гарата, този вагон да бъде максимално близо до приемното здание. :)
Мога да подкрепя това твърдение като открия детската си колекция от влакови билети. По онова време брат ми беше бебе и нашите билети за запазени места бяха все в 4-ти вагон.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия