Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Как да подредя правилно влак в 3-та епоха с тези вагони (...)

<< < (11/11)

IKAR:
Колкото и да е тъжно и неприятно е факт, че в момента БДЖ е една абсолютно порнографска и циркаджийска ж.п. администрация, докарана до това дередже не от автобусите, а от собственото си ръководство и чиновници, пърдальоващи (искам да кажа хайлазуващи) по цял ден на Вазов 3, за което получават огромни, без кавички заплати. В добавка въпросните високоплатени "висши" хаймани допълнително си докарват доста тлъсти неофициални хонорари от автобусната мафия срещу условието да се правят все по-неадекватни и калпави разписания, плюс намалени до минимум състави и калпави вагони. После защо няма пътници, вагони, резервни части и т.н. С една дума БДЖ всячески се стремят точно да изгонят колкото се може повече пътници към автобуса, превръщайки ползването на услугите и в самоубийство. На всичкото отгоре тая паплач получава огромни субсидии от нашите данъци....Вече единственото решение е да се отнеме лиценза на БДЖ за превози, те да се поемат от един или няколко други оператори, такива в Европа бол, а съгласно директива на Европейската комисия релсите са "отворени", тоест всеки ж.п. превозвач има право да вози пътници и/или товари на територията на ЕС. Примерно България Рейл или нещо от сорта. И така БДЖ ще иде в небитието, където отдавна и е мястото.....Отровителят Кремиковци най-после ритна камбаната, ред е на БДЖ и повече такива дондуркани бебета да няма.....Ако погледнем назад в историята, ще видим, че точно когато директор на БДЖ стана чичо Дунча, сегашен шеф на БЖК, влаковете бяха орязани до безобразие, след това получи огромно разпространение автобусният транспорт, преди това с малки изключения бяха фирмички с по два - три дарака. При сегашната ситуация само абсолютен катил може да подкрепя и оправдава БДЖ...Сега надявам се стана ясно защо нема вагони. А тия "некви" от собствения си джоб доброзорлем финансират тая пародия на железници.....


Както тръгна, по-добре би било темата да се кръсти "минало и настояще на БДЖ". Щото бъдеще не виждам...

widowmaker:
Да се върнем на темата:

Понеже все пак говорим за немски, а не БДЖ влак...
Имам пруският влак на Флайшман 4898 (1-ва епоха), а там грешка няма как да има, щото шваби са го правили, а и вагоните са номерирани.
Подредбата е следната:
1. багажен вагон
2. вагон 1/2/3 класа №1, като 1-ва е до вагон ресторанта, т.е. 3-то класните купета са непосредствено зад багажния
3. вагон ресторант
4. вагон 3-та класа №2
5. вагон 3-та класа №3
6. спален вагон №4

ankar:
Хайде да подновим темаата.Харесал съм си ей тоз вагон ,http://www.roco.cc/produkteshop/uebersicht/detail/cat/716/pr/schlafwagen-t2s-der-sbb.html
и бих желал да питам по-знаещите ,той в каква композиция фигурира ?

Adrian:
вагонът

Навигация

[0] Списък на темите

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия