Сега чак обърнах внимание на края в заглавието на темата. 3-та епоха.
Да започнем с локомотива:
- 05 003 е работил в този вид, с кабината напред, относително кратко време. От пускането му в екплоатация през 1937г. до свалянето на аеродинамичната обшивка и обръщането на машината с комина напред през 1945г. През 1958г. машината е бракувана. Тъй че, този локомотив има смисъл да се кара само и единствено във 2-ра епоха.
- Както вече предположих, вагоните са сигурно в DRG, тях спокойно можеш да ги караш с 05 003, но пак във 2-ра епоха. Ако те са в трета, не са връзват по време с локомотива.
- товарни вагони във влак от този ранг - експресен, по начало не се возят. Просто тяхната конструкция не е била предвидена за високи скорости. А и този с хармониката в най-добрия случай е от епоха 3b, тоест малко преди 4-та.
1-ва класа е задължително по средата на влака, защото тогава винаги спира пред приемното здание.
Това твърдение е до някъде вярно, но само в случаите когато приемното здание е в средата на гарата. То не би било вярно за челни гари и такива, които са с приемно здание не в средата на гарата. В германските железници подредбата обиновенно е: багажен/пощенски; 2-ра класа; 1-ва(1/2)класа, ресторант; следват 2-класни вагони и накрая спални. Защо 1-класният вагон е по-близо до локомотива? С оглед комфорта на пътниците. Не е веднага след локомотива(в случая е парен) и пушекът и саждите не дразнят толкова. Страничното клатене е по-малко от всеки следващ към опашката на влака вагон. Масата на вагоните след него също играе стабилизиращ ефект.
В случаят с 1/2/3 класа, 1-ва е в средата на вагона пак за по-добър комфорт, Не е едно и също да пътуваш в купетата над талигите или в средата на вагона. Там тракането на наставите е по-тихо. Местоположението на 1-вата класа няма нищо общо с безопаснастта при екстренно напускане на вагона.