Thanks pach,за разяснението със спиралите
.Смятам да ги превя с флекс релси (както и всички останали криви),като съответния радиус (вътрешен кръг) да е минимален - колкото да мине 6-осен лок.Ще чакам българския(преведения) уинтрак(за което имаш, поне почерпка в Терасата от мен
),за да съм по-точен в показването на идеите си.
Грешката е моя ,че не разясних останалата празна част в стаята долу вляво, - там ще бъде 2-2.2м.бюро(не му помня точните размери),в/у което ще се правя на майстор
.Разтоянието м/упланинсата и градската част съм оставил 50см.,колкото да ги обслуждам.Долу вдясно,където можеби ще е разпределителна гара? и ел.депо е малко специфично.Там е ниша(стаята е със скосен таван),с размери вис.1.30(като спада в дъното до 1.20см.),шир.1.60,дъл.1.60см.Доста е трудно за обслужване,като не съм решил точно как да го направя.По идея на Жорж
,там да има само завой и някакви поля.Ама аз искам да сложа и въглищна мина,където да товаря хопери и да ги разтоварвам после на пристанището в шлепове.
Пистанището е(смятам)да е зад градската част -разклонението от главното тесе.
Амбициозно безспорно, но при тая площ дето я имаш на разположение са си чист зян тия мижави гарички, не толкова като бройка, а като дължина на коловозите. А си в 4-5та епоха демек влаци от 7-8-10 вагона по 30 сантима + локомотив, което отива към 2,5-3 метра само дължина на влака. Премисли го отново да не съжаляваш после.
Пътническите композиции ще са максимум от 6 вагона с лока(2.00-2.10см) - просто за повече,не мога да и да си мечтая.