Автор Тема: Музеен парен локомотив 05.01  (Прочетена 77637 пъти)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5620
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #105 -: 28 Юни 2010, 09:18:04 »
Още две снимки от Деянов:




pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #106 -: 28 Юни 2010, 09:23:24 »
Имената на хората  не съм уточнил, защото от скромност,
 не желаят да се шуми излишно. :hi:
Но всъщност всички клубни членове знаем кои са те! ;)
 ;D ;D ;D

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #107 -: 28 Юни 2010, 10:42:13 »
Обаче виждам, че оградата си стои. Няма ли някой "по погрешка" да я мине с флекса?

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #108 -: 28 Юни 2010, 10:51:19 »
Цитат на: TANO link=topic=1380.msg43247#msg43247 date=1277710933
Обаче виждам, че оградата си стои. Няма ли някой "по погрешка" да я мине с флекса?

Сашо писа, че има сведения - ще се маха и въобще ще се възстанови в първоначалният му вид.

Може би сега "парапета" стои от съображения за безопастност на хората работещи по него...

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5620
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #109 -: 28 Юни 2010, 11:18:20 »
И аз разбрах, че оградата ще се маха, тъй че може би Пламен е прав - сега стои само за парлама, за осигуряване сигурност и безопасни условия на труд на възстановяващите. Но ще видим...

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #110 -: 28 Юни 2010, 12:55:22 »
И аз потвърждавам, че машината ще се възстановява във вида и при доставката.  :on_the_quiet:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #111 -: 05 Юли 2010, 09:07:31 »
От Локфорума ... към 2 юли 2010:

Цитат на: lok45111
Цитат на: lok45111
Цитат на: Vlado
Малко снимки (новите са от номер 30 до 34 включително) любезно предоставени от Стефан Деянов:
http://vkolev.snimka.bg/other/snimkite-na-stefan-deyanov.500809.19367428.big

Владко, вече има допълнителен напредък по машината, което може само да ни радва. Онзи ден, рамата след като грунда изсъхна, бе боядисана с червена боя. Правят се и малки допълнителни корекции, скоро се очаква най - същественият момент от първия етап - машината да се пусне на колоосите си.

Ето снимка на красавеца:
(Image removed from quote.)
Както казах вчера, машината е пусната на колоосите си и в момента се правят измервания и напасвания по движението и силопредаването. Майсторите доста бързо напредват с възстановителния ремонт и лека по лека започват да се виждат резултатите.

Ето го 05-01 в актуалното си състояние към днешна дата:
(Image removed from quote.)
« Последна редакция: 05 Юли 2010, 09:09:13 от pach »

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5620
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #112 -: 05 Юли 2010, 10:41:05 »
Страхотна става машината! Бравус! Супер се кефя! :) Нищо чудно с тези темпове да е готова много преди срока. :)
Сега да помислим как да го пресъздадем на модел 1:87...?

optron

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 347
  • Рейтинг: 5
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #113 -: 05 Юли 2010, 15:23:51 »
Ако някой я мине с триизмерен скенер и после да се прототипира на компютърна фреза или триизмерен принтер една матрица ... Поне така е най-лесно ...  :sarcastic:

hristo

  • Trade Count: (15)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 237
  • Рейтинг: 22
  • HO-София
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #114 -: 06 Юли 2010, 21:13:01 »
Дълго си мислех дали ще представлява интерес, но след поста на Vlado за модел на 05-та серия реших все пак да кача няколко снимки на моята 05 правена от баща ми. Модела не претендира за 100% достоверност, но все пак е правен преди около 30 години, когато да "нарежеш" една PIKO-вска 01-ца или 41-ца си е било направо престъпление. Та именно от 01-ца е правена. Аз все още си я карам с голямо удоволствие :yes:

http://media.snimka.bg/6633/019521370-big.jpg
http://media.snimka.bg/6633/019521368-big.jpg
http://media.snimka.bg/6633/019521366-big.jpg
http://media.snimka.bg/6633/019521362-big.jpg
http://media.snimka.bg/6633/019521356-big.jpg
http://media.snimka.bg/6633/019521361-big.jpg
http://media.snimka.bg/6633/019521372-big.jpg

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5620
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #115 -: 06 Юли 2010, 21:18:19 »
Това си е направо за раздел "Модели" на главния сайт. Hristo, ако нямаш нищо против това да се случи, напиши ми на лична какво да пиша като заглавие на галерията.
Говоря за тази галерия: http://www.railwaypassion.com/?cid=25  :)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #116 -: 07 Юли 2010, 08:28:40 »
Браво, макар и преди 30-тина години, много добре си е била за времето.
Ако решиш да поработиш СЕГА по нея, препоръчвам да се смени техниката на насяне , както и цвета на зелената боя.
Пък ако и добавиш всички табели (от фотоец например) ще си стане абсолютно български локомотив.
Но и така изглежда достатъчно приятно и щом е в движение - просто чудесно!!
 :clapping: :clapping: :clapping:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #117 -: 12 Юли 2010, 11:00:35 »
Цитат на: lok45111
UPDATE 12.07.2010

Вчера в депо София се извършваше напълване на котела с вода и подготовката му за водна проба от държавния котлонадзор. Лично Ангел Алексиев извършваше операциите по подготовката. Друго ново е, че машината вече здраво е стъпила на своите колооси и гредите, които я държаха са свалени. Котелната арматура полека лека се качва, водопоказателните стъкла също са на местата си и функционират нормално. Очакваше се да има течове от карамбуксите им, но такива не се регистрираха. В процеса на ремонта, отводнителните кранчета на карамбуксите ще се сменят, тъй като настоящите били кофти изпълнение и имало вероятност да събират котлен камък. Ако всичко върви по план, на 16.07.2010 г. ще се изръши водната проба на котела и ако същата премине успешно, започва затварянето му.

Ето снимка от вчера:
(Image removed from quote.)
;D ;D ;D

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #118 -: 12 Юли 2010, 11:15:38 »
Бързо се работи по машината. Малко съм скептично настроен, но ако имаме късмет - може до края на годината да я видим в движение.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5620
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #119 -: 01 Септември 2010, 10:25:20 »
С любезното разрешение на Стефан Деянов - нови снимки от възстановяването на 05.01. Снимки от 37 до 48:
http://vkolev.snimka.bg/other/snimkite-na-stefan-deyanov.500809.20394438.big
« Последна редакция: 01 Септември 2010, 16:50:52 от Vlado »