Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Музеен парен локомотив 05.01
			optron:
			
			Имам едно въпросче:
Доколкото разбрах, при изкачването на нагорнището локомотивът е загубил мощност заради някаква центровка на парните машини... Някой може ли да разясни, че ми стана любопитно от какво зависи мощността ... ?
		
			Tramway:
			
			Мощността зависи от:
1. Центровка на пароразпределението.
2. Налягане на парата в котела.
3. Степен на пълнене.
4. Степен на отваряне на регулатора.
5. Загуби от триене в цилиндри, шибъри, сцепно движение, лагери.
6. Инерционни загуби в пароразпределителните и двигателните механизми.
7. Скорост на движение.
При локомотивите по-важен параметър е теглителната сила, измерена на куката. Тя зависи освен от т. 1 до 6 и от коефициента на сцепление между бандажите на двигателните колооси и релсите. Предимството при парните машини е, че тя почти не зависи от скоростта и е най-голяма при скорост 0, с което не може да са похвали никой друг измислен досега силов агрегат.
		
			Vlado:
			
			От Railwaymodeling:
 :good:
		
			Tramway:
			
			На 10.01 ще има влак с 05.01 от гара Сф. Не съм видял телеграмата с разписанието, но предполагам ще е около 10 ч и ще завърти едно кръгче по 1-ва, 31-ва, 3-та и 2-ра. Мераклиите да заредят фотоапаратите.
		
			anubis:
			
			
--- Цитат на: Vlado link=topic=2864.msg51855#msg51855 date=1294301573 ---От Railwaymodeling:
(Image removed from quote.)
 :good:
--- Край на цитат ---
Дано някой ден ей тая цялата редичка  да се напълни с тези огнени зелени животинки...
		
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия