Автор Тема: Музеен парен локомотив 05.01  (Прочетена 65094 пъти)

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #30 -: 21 Април 2010, 15:27:25 »

 ... аз си мисля, че тогава ще имаме и друг проблем - когато го реставрират най-после, БДЖ няма да може да събере 100 вагона за такъв влак ...  :fie: ....

Maktub

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #31 -: 21 Април 2010, 17:31:54 »
Бе те да го възстановят, пък след това да мислят за вагоните.

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2446
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #32 -: 21 Април 2010, 20:24:52 »
Хей, някой освен снимки да вземе и звук да позапише.Ако някой от реставрираните тръгне към Троян през Ловеч (ползват този маршрут доста често, защото е не особено заета линия, а пък долу - горе се поддържа) ще изляза на гарата да щракам и записвам.Канончето ми се справя на открито и то доста прилично.  :good:

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #33 -: 21 Април 2010, 22:21:17 »
Открих най-после неподправения немския термин за парапетите на наще парни локомотиви:

          Balkon Russiche

превеждайте си го самички!   :sarcastic:

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #34 -: 21 Април 2010, 22:43:28 »
Според мен парапетите ще останат - защото иначе няма да получи сертификат от НИИТ.

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1012
  • Рейтинг: 257
    • bgrail.info
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #35 -: 21 Април 2010, 23:02:16 »
Какво общо имат парапетите със сертификата от НИИТ?

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #36 -: 21 Април 2010, 23:22:24 »
Няма да отговаря на изискванията за безопасност при работа.

refil

  • Trade Count: (14)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 550
  • Рейтинг: 43
  • Клуб BG TT
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #37 -: 21 Април 2010, 23:23:56 »
Абе на вас нема угодия.Тя машината да тръгне един път,пък може и с парапети.Не всички локомотиви,дори и в света са завършили експлоатацията си във заводски вид  :spiteful:

Жоро

  • Trade Count: (67)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1651
  • Рейтинг: 143
  • HO DR IV епоха София
    • Хоби свят
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #38 -: 21 Април 2010, 23:33:31 »
Цитат на: CaLLlo link=topic=1380.msg39967#msg39967 date=1271877677
Balkon Russiche

Саше, май не си си доял. :unsure: Едно S си го хапнал: russische. ;)

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1012
  • Рейтинг: 257
    • bgrail.info
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #39 -: 21 Април 2010, 23:34:02 »
16.01, 15.215, 609 нямат парапети.

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #40 -: 22 Април 2010, 00:02:03 »
Цитат на: Жоро link=topic=1380.msg39979#msg39979 date=1271882011
... Едно S си го хапнал ...

дословно го преписах от ... ръкописен текст, тип лични бележки ... за мен е важен е терминът, останалото е на заден план ...

refil

  • Trade Count: (14)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 550
  • Рейтинг: 43
  • Клуб BG TT
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #41 -: 22 Април 2010, 00:08:38 »
Да де,ама термина не кара влака,а всичко друго "на заден план "  :music:

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #42 -: 22 Април 2010, 03:46:37 »
Оригинално нашите парни локомотиви НЯМАТ парапети. Парапетите са монтирани допълнително през 50те години заедно с петолъчки, сърпове и чукове, лика на Георги Димитров отлят от месинг, и всякакви подобни атрибути, които могат да загрозят и най-красивата парна машина.

refil

  • Trade Count: (14)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 550
  • Рейтинг: 43
  • Клуб BG TT
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #43 -: 22 Април 2010, 07:45:28 »
Аз това казвам,че всяка държава променя по някакъв начин оргиналния вид на локомотивите.
Винаги има някъкъв "тунинг"
Било то за добро или лошо  :pleasantry:

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2446
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #44 -: 22 Април 2010, 11:43:44 »
Хайде бе, ще го издебнем някоя нощ с една ножовка и ще ми станат само парапети...таман няма да има какво да ви дразни.А има и вариант да се подшушне на някой ром, че са медни...  :lol: