Купих си едно изключение, породено от носталгични чувства по едно отминало време,
когато придобих първия си локомотив в половин нула - Е 69 05 на Пико. Реших да не е
точно същият модел, а да е новата Флайшманска версия, тъй като е много по детайлна.
Моделът е добре направен, платката на звуковия декодер е правена конкретно за тоя
модел, има буферен кондензатор 3300uF/16V, който буферира захранването за около
2 секунди, помагайки за непрекъсната работа на електрониката при лошо токоснемане.
Добре, ама като дойде, гледам пантографът нещо прилича на SBS 9, ма не е баш такъв:


Поразрових се из нета да извадя малко инфо по въпроса с пантографите на LAG 5 и
се разбра, че локомотивът е произведен с някакъв, който е с 2 скари (токоприемника),
най вероятно нещо подобно на Hlls2D при Е63, който обаче много скоро след това е
заменен със стандартен пантограф, а такъв за 2-ра епоха е SBS 9. На снимката много
добре се вижда, че е точно с такъв:

Защо Флайшман са сложили SBS 9 на локомотива в 3-а, но не са сложили такъв на тоя
от 2-ра епоха с ревизия 1941г. е пълна мистерия... Както и да е, фактът си е факт, за
мой късмет имам под ръка два броя пиковски SBS 9, приготвени за мотрисата на Трикс
ET 831/831a/832, при която оригиналните пантографи са абсолютен майтап, та "свих"
единия, изхвърлих от "оригиналния" на Е 6905 всичко без основата и присадих цялата
горна част от пиковския, който е изключително детайлен и надали има друг по добре
направен (и изглеждащ) в продажба:

Имаше малко "шлосерска" работа да се напаснат двете различни части в един краен
работещ механизъм, добре се получи, ще пусна снимки на готовата машина до ден-два.