Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Нещо интересно в нета

<< < (49/110) > >>

Boris 2-12-4:
Жп завод: Предложихме ремонт на 22 влака за 17 милиона лева, отстраниха ни и пуснаха поръчка за 137 млн.


Частният жп завод "Експрес Сервиз" е предложил на БДЖ да извършва поддръжка и ремонт на дизеловите мотриси "Сименс" в продължение на 5 години срещу 17 милиона лева. Компанията обаче е отстранена от процедурата с изискване за оборот от 80 милиона лева на година, а търгът е обявен с бюджет от 137 милиона лева. Това обяви управителят на русенското предприятие Цветелин Колев.
Според него въпреки че в поръчката освен 22-те дизелови мотриси "Дезиро" са включени и още 22 електрически, то бюджетът на обществената поръчка е оскъпен многократно и напълно нереален. В случай че сметките на "Експрес Сервиз" са верни за стойността на извършваната дейност, то би трябвало прогнозната стойност да е с около 100 милиона по-ниска от заложеното финансиране от страна на БДЖ.

Днес от частния жп завод и от дъщерното предприятие на БДЖ - "БДЖ Кончар" обвиниха държавните железници в серия от нагласени обществени поръчки, които облагодетелстват компанията "Жп Тракция". Това дружество се появи наскоро на пазара, светкавично получи лиценз от Изпълнителна агенция "Железопътна администрация" и започна да обира масово обществените поръчки на БДЖ без да има персонал и техника. Разрешителното им за работа бе издадено от шефа на ИАЖА Веселин Василев, който е бивш колега на собственика на "Жп Тракция" в жп фирма на бизнесмена Васил Божков.

И от "Еспрес Сервиз", и от "БДЖ Кончар" са категорични, че откритата процедура за ремонт на 9 локомотива за тригодишен период, за която OFFNews публикува свое разследване, е написана специално за "Жп Тракция", тъй като в тръжната документация са вкарани цял куп дискриминационни условия.

    "Поръчката е абсурдна. От една страна "БДЖ-Пътнически превози" е възложител, но също така е записано, че държавната компания ще извърши сама повече от 80 процента от дейността по ремонтите. За изпълнителя остава само да пише фактури и да ги праща на БДЖ", каза Цветелин Колев.

Според него "Експрес Сервиз" автоматично отпада от възможността да подаде оферта за сладката поръчка с бюджет от над 4 милиона лева без ДДС, тъй като според конкурсната документация локомотивите трябва да се предават в Локомотивно депо София, а изпълнителят се задължава да извършва технически прегледи в рамките на 8 работни часа.


© 2013-2018 OFFNews.bg

   

pach:
Дори нещо повече!!! Това за 8 часовият технически преглед има резон...съгласно една друга разследваща  публикация.
Според тази пък публикация, наскоро " основаната" фирма
ЖП.Тракция е в непосредствена близост до Кончар,
чийто входни коловози са "по-спешност" демонтирани от
НКЖИ уж защото били опасни за движението и щели да бъдат
основно ремонтирани. Демонтирани май за два дни ....от тогава изглежда доста месеци са минали, дела се водят...но ремонта им дори
не е започвал!!!!

Или както в онази пародийна песен:
"Корупция няма...
И всичко е точно!!!
Кекс!!!Кекс!!!Кекс!!!"

 :this: :fie:

pach:
Да го пусна все пак и тук.
Клипа е заснет, в "планината на влаковете"....които са в мащаб 1/10 или подобно.Толкова много влакове, в един тематичен парк...
въобще това са казва...клубна сбирка или фестивал.
Даже един от началните кадри се вижда колко много композиции
чакат ред за да се пуснат по трасетата. Предполагам, че минават и някакъв начален инструктаж, по сигнали и т.н. :scratch_ones_head:
Приятно гледане:
https://youtu.be/Vf5AYenI-l4
 :hi:

Adrian:


spaceX железница

МАШИНИСТ:
След возене в тази spaceX железница си направо в космоса в безтегловност поне 3 дни. :lol: :lol: :lol: :haha: :haha: :haha:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия