Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Нещо интересно в нета

<< < (82/110) > >>

mitko0888:

--- Цитат на: pach link=topic=2916.msg118566#msg118566 date=1588172826 ---И кое не ти харесва в означението им "42E1m"?

--- Край на цитат ---

Амо просто няма такова. Има 42Е1, както и 42Em, но няма 42Е1m.

Както писах, в тази творба има достатъчно грешки и глурости, а пък няма нищо ново, което от години да не е изписано по темата. Чехите написаха още преди точно 20 години статистиката за нашите ел. локомотиви, която в показаните от теб лъскави списания дори не са си напарвили труда да погледнат.

ПС: Докато пишех дред показа 6-осната - и за нея толкова много е изписано, че напарво ми е чудно някой да каже че ние много сме я искали, ама те не могли да ни насмогнат ...   търкалета.

pach:
ДРЕД, горе съм допълнил  с ПП историята.
Впрочем s699 вече е въстаановен и май даже туристическа атракция е станал.
Доколкото знам е минал и изпитанията на полигона /някъде тук бях направил темаа за този полигон/.
ЕТо етапите на възстановяването му.
http://www.drah-servis.cz/detail.php?typ=dokumentace_histcr_skoda_s699

Като сайта започва буквално с

--- Цитат ---въведение
Прототипът на електрическия локомотив 32 E (ČSD S699.001) е резултат от усилията на локомотив Škoda за разработване на шестоосен локомотив за българските железници и техните линии, електрифицирани чрез еднофазна 25 kV система. В същото време стъкленият ламинат е тестван за първи път на железопътен локомотив като строителен материал за тялото. Използването на стъклен ламинат беше първото в света. Важен чешки промишлен дизайнер, професор Диблик, сътрудничеше за появата на локомотива. Това сътрудничество доведе до уникален и оригинален дизайн на електрическия локомотив. Трябва да се отбележи, че формата всъщност не копира стила на други локомотиви, което беше огромна разлика например от съществуващите тела на машини Škoda, които очевидно се основаваха на швейцарското пространство (производни от оригиналната серия E499).

--- Край на цитат ---

ПП. Мите, аз се отказвам вече. Ти знаеш едно, останалите друго...
Но и във цитираната от теб стара статисктика пише

--- Цитат ---Ел. локомотиви Škoda 42E (серия 42E1) / 42Em - серия E 41/41 BDŽ
--- Край на цитат ---
което си съкратено в 42Е1m

 :drinks:

dred77:
 
--- Цитат на: pach link=topic=2916.msg118569#msg118569 date=1588174113 ---
Впрочем s699 вече е въстаановен и май даже туристическа атракция е станал.
Доколкото знам е минал и изпитанията на полигона /някъде тук бях направил темаа за този полигон/.
ЕТо етапите на възстановяването му.
http://www.drah-servis.cz/detail.php?typ=dokumentace_histcr_skoda_s699

 :drinks:

--- Край на цитат ---
Pach  моите уважения, обаче никъде не съм го видял на полигон, вярваш ли че при толкоз снимки от пребоядисването му, няма нито една скорощна от движението му. В линка който си дал, по надолу пише :
 "В този случай ефектът на подвижния локомотив се намалява и от факта, че на железопътната линия постоянно работят подобни (по-малки) серийни четириосни локомотиви с ламинирано тяло от сериите S499 и S498. Може да се предположи, че няколко от тези локомотиви ще бъдат поддържани дори в случай на постепенно извеждане от експлоатация на машини от тази серия. За непрофесионалния зрител техническите различия на локомотивите от ламинат Škoda са трудни за установяване. По тази причина въвеждането в експлоатация на локомотива определено не е на дневен ред."
 Верно от 2010 може да са го ремонтирали, ама една снимка или клип да няма?
 А за това, че Ние сме искали много да ни произведат локомотиви, пък те "нямали време", ми се струва даже смехотворно. Една компания да направи прототип, в който да инвестира милиони, да го  прати на проби,  и после да каже - "Мии нямаме време да ви изпълним поръчката"  :blush2:!!
 Дано Хамириканцити да не ни кажат така за Ф-16, че може да са платени вече :)  :hi:

pach:
Дред, напълно логично. Все пак от тогава вече 10 години.
Може и да са се отказали.
Ще потърся още данни а и обикновенно полигона представя снимки
на всичко което е тествано на него.Даже в това отношение служи и като "новинар" понякога.
Въпроса, ако е въстановен въпреки липсите и цената /та те нашите барааки ги направиха като нови и си ги карат/,
 в подвижно състояние /на собствен ход/ през коя ли година е евентуално бил на полигона.
Не мога да си спомня къде съм чел нещо по въпрроса, но ще  потърся тази вечер.
И клип , и снимки и т.н. ...то полигона трябва да намеря първо...

ПП http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,4770.msg101392.html#msg101392
 :hi:

Krasi Tankista:
 
 Дано Хамириканцити да не ни кажат така за Ф-16, че може да са платени вече :)  :hi:
[/quote]

 Извинявам се че ще нацапам, но вие обърнахте ли внимание колко плати Пентагонът преди около две седмици на производителя за нашите Ф 16? Оказа се, че струват 570 милиона долара. Интересно къде отива разликата до 3 милиарда лева.
 С две думи Дред, не се притеснявай ще бъдат произведени със сигурност.
 :dance1:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия