Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Нещо интересно в нета
liro4605:
Лелееееееееееееееееееее!Първо да кажа :hi: Благодаря!
Толкова много искам да кажа като гледах серия от поредицата,че сигурно ще изпусна нещо.
Брадшоу и последователя му ни представят като слънце.
Не мога да не се възхитя от представянето на 4тия по древност град в света :yahoo:
Явно всичко е организирано и снимано в за мен най-комфортните ни вагони серия 63
Пласера за тест и поддръжка на КМ е собственост на подрайон Пловдив дето съра се вози в нея.Двуосна машина скача по джонтовете като луда,ако ви е направило впечатление-и сър се възмути по изражението.
Надолу по трасето на Ориент експрес имаме един експерт в нашия град,който за жалост форума така и не можа да спечели въпреки,че е регистриран(публикации 0).Същият има собствен мини ориент както и много снимки и видео на реалният.
рр На първо време това се сещам от гледаното и го чакам да го засека по ТВ
Ivo Nedkov:
Да, това определено е изненада!
Англичанина да дойде в България и да снима филм за нашите железници.
И още по-голяма изненада - никой от форума да не знае за това...
А можехме да му покажем и теснолинейката и други интересни неща.
Добре че показа пласера за поддръжка, та да видят че имаме и нещо ново...
Що се отнася до цялата поредица - много добре и образователно направена.
Жалко, че на никой не му се занимава
да следи и рипва епизодите и да ги споделя с другите...
Добре, че при руснаците ги има на руски - та си ги дръпнах от там.
3-те сезона - 17 епизода. Пожелавам си приятно гледане...
liro4605:
Целта на поредицата е да се мине по стъпките на писателя на книгата.Като гледах филмчето останах с впечатление,че с него върви екип който е запознат с всичко и добре организира нещата.Не забелязах да ни показва керливите ризи даже напротив,но като го гледаме някой ден с превод за такива като мен незнаещи езици,ще се разбере и как ни е описал с думи.Едва ли не беше показано всичко„най-ново“в БДЖ.
Впрочем влаковете са водеща фигура във филма,но понякога много се отива в страни от тях.За някой държави дори бяха минимална част от епизода.Уви за Швейцария не беше така и много ме зарадваха кадрите,както и Вагнер!
Надолу към Истамбул може да видите стара гара през която вече не минава трасе и ако не се лъжа днес е университет запазена във вида си.Парният локомотив също е оставен като част от историята.Гарата в Истамбул е бивша оцетена фабрика.Може и да бъркам за някой от нещата,но е факт,че историята се пази.Всъщност накъдето и да се обърнеш към съседките ни ма,май само у нас се руши,някъде дори се издигат в култ фантазии.
Petko Ivanov:
Поредицата е много интересна и аз я следях внимателно във Viasat History. Водещият Майкъл Портильо е бивш британски министър-консерватор, един от най-близките хора на Маргарет Тачър. В поредицата обикаля Европейски страни, описани в пътеводител "Брадшоу" от 1913 г. Филмът за България е много добронамерен за разлика от повече английски филми за нас. На старата гара в Одрин е показан пруски локомотив G10, каквито са работили много в Турция. В момента тази гара е факултет на Тракийския университет, като линиите са демонтирани и са оставени само G10 и един вагон за паметници. Старата гара е в квартала на Одрин Караагач и до построяването на новата гара се е налагало влаковете да минават за кратко през Гърция, което е забавяло много пътуването.
pach:
--- Цитат на: bategojko link=topic=2916.msg101542#msg101542 date=1445669252 ---Да, това определено е изненада!
Англичанина да дойде в България и да снима филм за нашите железници.
И още по-голяма изненада - никой от форума да не знае за това...
А можехме да му покажем и теснолинейката и други интересни неща.
Добре че показа пласера за поддръжка, та да видят че имаме и нещо ново...
...
--- Край на цитат ---
Никаква изненада не е.
Сериала се върти вече трети път за две години по една от документалните телевизии (NG или Дискъвъри).
Даже на пролет бях събщил някъде във форума, в момента на излъчването на "българската" част - разбира се със субтитри.
Всъщност водещия е хванал едно старо туристическо ръководство и проверява какво се е променило за около 100 г.
За това и за България не се казва нищо лошо (но и нищо добро) - темата е съвсем друга, както и това че
сериала се прави за обикновенни туристи и пътувания, а не за железниците като цяло.
ПП. А той Петко е уточнил историята на заснемането.
Не знаех, че водещият с розово-лилавата ризка е бил министър... :haha: :haha: :haha:
то в тая ...островна територия, дето от поколения се "изкривяват".... :lol: :lol: :lol:
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия