
На тези чехи(&словаци) им предложих да се свържат
с определени китайски фирми, които си търсеха модели
за производство! Едните китайци вече работят с една американо-австралийска фирма, чийто ютуб-репортажи съм вече пускал някъде в тема от форума.Все пак се надявах да го направят в Н0!
Те тогава преговаряха и с Роко, но явно нещата след
руския дизеляк който пуснаха (от Роко) нещата са приели
друг обрат.
Ми на нас, ни остават корубите от "Атлас", които сами да
си модифицираме (кой както се справи) до задвижени модели в Н0!
Принципно в един модел, еднакво трудно е да се изработят,
както приличен кош, така и много добро задвижване.
Докато при задвижването това все пак е по-лесно, дали чрез донор, или напълно самостоятелна разработка, то за конкретната коруба (на "ламинатката" или "RADA") това е доста трудно.Занятие със съмнителен краен резултат.
Това всъщност все още ме спира да си купя такава микросерийна
коруба та БДЖ 42, в ТТ - мен ми изглежда твърде груба и дебела...
или както каза Зазо, по рано тук, силуета им нещо не ме кефи!