От старите локомотиви на Пико, само тези на на бившия и сегашен Гютзолд, се разхождат по траверсите. Това са V100/BR110, V180/BR118, BR120, всички NOHAB-и и една чешка маневрена машинка серия BN. Останалите машини на старото Пико и новото производство имат по-ниски реборди и няма този проблем.
Това потропване съм забелязал само при Роковски релси. Същите машини върху Релси на Тилиг нямат проблем. Друго предимство на Тилиг е, че релсите не се нуждаят от боядсване, самият материал има цвета на истинските. Въпросът е, доколко това потропване те дразни, защото на движението на локомотива това не пречи.
Колкото за Роковския Geo-line, по-бездарна конструкция и изпълнение едва ли има. В Германия няма форум, който да не ги е оплюл. Преди три години, когато Роко беше докаран до фалит, бившия сотвеник държеше патента за Roco-line, дотогава най-добрата релса с призма. На новият собственик се наложи да пусне на пазара друга релса с призма в много кратък срок и тогава се появи системата Geo-line. Прилагането на тази геометрия на релсовото развитие (с тези големи градуси на отклонение на стрелките ) върна Роко поне 30г. назад. Във времето, когато всички бяха свикнали на геометрията на Мерклин и да се говори за стрелки с по-малът градус на отклонение от 22° си беше ерес. Мисля, че както изтече времето на патента на универсалния куплунг на Роко и той е отново в производство, така до няколко години ще се възобнови и това на Roco-line.