Автор Тема: Възстановяване на парен локомотив 36.10  (Прочетена 21253 пъти)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5538
  • Рейтинг: 631
  • Красотата е в детайла!
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #30 -: 27 Януари 2011, 09:25:58 »
От Локфорума:

Съобщение от 26.01. (сряда):
Цитат на: Tramway
Машината сутринта пристигна в депо ГО. Утре вечер вероятно ще замине за Сф.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5538
  • Рейтинг: 631
  • Красотата е в детайла!
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #31 -: 28 Януари 2011, 12:16:42 »
Важна информация за всички желаещи да срещнат и заснемат 36.10 на път към София:

Цитат на: Tramway
Машината заминава за Сф в събота, 29.01.2011, в състава на ДТВ 20624 (ГОРОП 23:10 - Л 0:15, 01:10 - ПлЗ 02:10, 03:50 - ЧБ 04:50, 05:20 - М (Мездра - бел. В.К.) 06:15), и на 30.01.2011 в състава на ДТВ 20610 (М (Мездра - бел. В.К.) 11:10 - Кр 12:44, 13:24 - Ил (Илиянци - бел. В.К.) 13:35, 14:15 - ПдР 14:36). Може би софиянци ще я вземат от Ил (Илиянци - бел. В.К.), за да не са налага да прави обиколки на Софийското поле.

Фотографите могат да я причакват по гарите, където има достатъчно дълги престои. За през нощта ще им трябват добри светкавици.

Цитатът е взет от Локомотивен форум.
« Последна редакция: 28 Януари 2011, 17:01:40 от Vlado »

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5538
  • Рейтинг: 631
  • Красотата е в детайла!
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #32 -: 30 Януари 2011, 16:39:35 »
Успешно посрещнахме 36.10 на Мездра и за да не се изгуби по пътя, я придружихме почти до София:





Официалните придружаващи лица:



и



Повече снимки може да намерите на адрес: http://vkolev.snimka.bg/bulgaria/36-10.567497.22256043

И накрая да си пожелаем скоро да я видим под пара!  ;D :good:
« Последна редакция: 30 Януари 2011, 17:40:23 от Vlado »

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #33 -: 31 Януари 2011, 00:36:04 »
Басси ! Кога успяха да и свалят гербовете  :blink:

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5538
  • Рейтинг: 631
  • Красотата е в детайла!
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #34 -: 31 Януари 2011, 09:12:47 »
От едната страна го няма! От другата си е на мястото.

jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1343
  • Рейтинг: 208
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #35 -: 31 Януари 2011, 10:49:11 »
Вчера, докато бях  случайно в Новиискър го видях как премина. Голямо шоу! Три Шкоди и парния. Голяма атракция беше!  :clapping:

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #36 -: 31 Януари 2011, 11:06:55 »
Да от 4 машини на влака - само две бяха в работно състояние.  ;D

Tramway

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #37 -: 31 Януари 2011, 12:54:18 »
Машинката пристигна благополучно в новата си къща. Пътуването мина идеално и без никакви проблеми като изключим зверския студ. Аз естествено бях в задната кабина на електровоза, бях включил калориферите и бях направил турска баня, но мазането на машината си беше изпитание. Макар че държах маслянките при мен на топло, още с изнасянето им навън маслото в тях са одървяше и отказваше да тече - точеше са като гъст мед, макар че бяхме взели масло втора ръка за да е уж по-тънко. През нощта температурата в гарите, където трябваше да са маже беше: ГО -8°С, Л -10°С, ПлЗ -14°С, ЧБ -11°С, М -10°С. Трябваше да държа маслянката вдигната много дълго и в неудобни пози, и макар с ръкавици ръцете ми ставаха на кокал и трепереха. Ето защо олях и оцапах машината. Не можех да използвам спринцовката, защото тя категорически отказваше да смукне масло от тубата. Добре че на М дойдоха колегите от Сф, че вече заспивах прав. Като тръгнахме от М беше вече почти обяд и слънцето беше понапекло, тъй че на Лк подкапахме за 5 минути.
Инак по целия път машинката са държа идеално, и макар с висока скорост вървеше спокойно, нямаше никакво загряване на лагери, нямаше тракане, хлопане и необичайни шумове. Нямахме късмет да ни вземат от Ил директно за депо и са наложи да обиколим през Бир и ПдР (през циганската махла мангалите зяпаха с ококорени очи и пресмятаха колко тона желязо им са изплъзва). Като са сякохме от влака в ПдР умните диспечери ни вкараха в депо Пд вместо в депо Сф, та трябваше да са водят телефонни разговори на висок тон. Както и да е, към 16ч влезе в правилното депо.
Ето от мен някоя и друга снимка. Първата я направих на разсъмване и е като бой на негри в тунел, но другите са към 8ч и са малко по-свястни.




« Последна редакция: 31 Януари 2011, 12:59:09 от Tramway »

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5538
  • Рейтинг: 631
  • Красотата е в детайла!
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #38 -: 31 Януари 2011, 13:15:04 »
Все едно парният е начело на влака и ей сега ще тръгне...  :spiteful:

Tramway

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #39 -: 31 Януари 2011, 13:32:01 »
Ама тя наистина беше начело на влака след като са сякоха електровозите. Само че не знам как таз спортна бегачка би дръпнала тоз влак, който според ВП-то беше 2200т до М, а там му дадоха още вагони...
« Последна редакция: 31 Януари 2011, 13:34:34 от Tramway »

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6710
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #40 -: 31 Януари 2011, 13:45:13 »


Уф , няма ли кой да ни го направи тоз лок ...красавец !

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #41 -: 31 Януари 2011, 14:17:07 »
Потвърждавам, че въпреки високата скорост 50-65 км/ч. Машината се държеше страхотно. Нямаше никакви излишни шумове и тропаше грациозно!  :dirol:

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5538
  • Рейтинг: 631
  • Красотата е в детайла!
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #42 -: 31 Януари 2011, 14:34:53 »
Цитат на: Adrian link=topic=2928.msg53436#msg53436 date=1296474313


Уф , няма ли кой да ни го направи тоз лок ...красавец !

Ако говориш за оригинала - затова го карат в София, за да го възстановят.  ;D
А ако говориш за модела на "тоз лок... красавец", уви, засега няма начин това да се случи, защото липсва аналог сред немските си събратя, засега...  :wacko:

Tramway

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #43 -: 31 Януари 2011, 14:57:13 »
Цитат на: Adrian link=topic=2928.msg53436#msg53436 date=1296474313


Уф , няма ли кой да ни го направи тоз лок ...красавец !
Ами нали за туй го докарахме в Сф - да го направим! И ще видиш каква хубавица ще стане като я стегнем и лъснем! На мен таз серия също ми е много по душа - малка, компактна, спортна, бърза, лесна за обслужване - като 17 годишна тинейджърка (с таз разлика, че последната е доста трудна за обслужване в кревата :wacko:).... На тез машинки им казваха "малката тройка" - бързи и динамични като серия 03, като застанат една до друга са като майка и дъщеря.

А ако питаш за моделче, всеки може да си го направи като вземе немската 65-та серия и я пооформи малко.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #44 -: 31 Януари 2011, 15:00:59 »
Емо - между 65 и 36 и 65.10 и 36 - разликите са огромни - дори и в размерите. 65.10 е по-дълга с над метър, а 65 е по-къса с близо метър. Трудно ще се получи от тях сносна 36-та.