Автор Тема: Новости от Rivarossi  (Прочетена 18256 пъти)

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re: Новости от Rivarossi
« Отговор #15 -: 14 Юни 2017, 19:19:08 »
Ми чакаме значи  :lazy:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12257
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Новости от Rivarossi
« Отговор #16 -: 30 Юни 2017, 15:36:46 »
Tillig май правят В вагон в Н0
http://ttmodelar.eu/index.php?route=product/product&product_id=7313

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re: Новости от Rivarossi
« Отговор #17 -: 30 Юни 2017, 15:39:48 »
Ей не ги научихте тия вагони значи.  :blush2: :haha:.

Тия са си лекинко объркани Y/B70 още от времето на Заксен.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12257
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Новости от Rivarossi
« Отговор #18 -: 30 Юни 2017, 16:43:48 »
 :blush2: :fool:

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re: Новости от Rivarossi
« Отговор #19 -: 01 Юли 2017, 01:47:44 »
Ривароси обещават В вагоните за септември 2017.

pavlinbg

  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 735
  • Рейтинг: 265
Re: Новости от Rivarossi
« Отговор #20 -: 26 Януари 2019, 18:53:51 »
Новостите за 2019 г.
https://drive.google.com/file/d/1L_0fMcHJ_p9ZMTImx-nP22fK1AGOJIkg/view?usp=drivesdk

Специално за мен интерес представлява сетът "Tourex 2" с art.N HR4257, включващ 4 вагона (същият беше обявен за резервация в MSL още през 2018 г.). Ако се съди по произведените от Rivarossi през миналата година вагони тип В (в това число и сет "Tourex" с 3 вагона), качеството ще е на много високо ниво.
В каталога за 2019 г. има и изненада за милитаристите - жп оръдие от 2-ра епоха, в 3 различни ливреи.
« Последна редакция: 26 Януари 2019, 19:12:42 от pavlinbg »

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2029
  • Рейтинг: 1418
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Re: Новости от Rivarossi
« Отговор #21 -: 26 Януари 2019, 20:44:38 »
A дано някои ден пуснат двуетажните на БДЖ. :give_heart: Сега са ги пуснали в CSD ливрея. Матрицата трябва да е една и съща...

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2029
  • Рейтинг: 1418
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Новости от Rivarossi
« Отговор #23 -: 09 Януари 2020, 12:19:57 »
Ехаа това сигурно е 10-тия спален БДЖ вагон.  ;D

pavlinbg

  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 735
  • Рейтинг: 265
Re: Новости от Rivarossi
« Отговор #24 -: 09 Януари 2020, 13:22:05 »
Специално за Rivarossi, учудвам се, че вагонът е тип UIC-Y, серия 60-80 - не се вижда точно, IV-та епоха. Скоро от Rivarossi произведоха вагони тип B, които са със страхотен детайл (по мое мнение най-добрите B-вагони в H0). Та в този ред на мисли, можеха спокойно да произведат някои спален вагон на БДЖ, тип В, от първата доставка (какъвто има произведен от Tillig в ТТ). Сега поне ще сравняваме със спалните вагони тип-Y на Tillig в Н0.

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2385
  • Рейтинг: 970
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Новости от Rivarossi
« Отговор #25 -: 09 Януари 2020, 16:27:25 »
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=295.msg117343#msg117343 date=1578565197
Ехаа това сигурно е 10-тия спален БДЖ вагон.  ;D

Тъкмо да си направим БДЖ Night Jet

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Новости от Rivarossi
« Отговор #26 -: 10 Януари 2020, 23:01:45 »
Преди време в една от темите изразих възмущение и учудване относно перманентната радост на част от форумчаните за поредния спален вагон БДЖ. Продължават да ни цакат с топла бира ! Бог ще ги накаже някой ден, за геноцида над българските ЖП хобости  :diablo:

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2385
  • Рейтинг: 970
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Новости от Rivarossi
« Отговор #27 -: 11 Януари 2020, 08:52:50 »
В общи линии никой никого не цака. Хората си правят БДЖ моделчета и сетове за технитне си фенове, не за нас. На някои международни влакове от време на време е имало и по един БДЖ спален или кушет вагон. И те от време на време пускат по един такъв - или самичък, или в сет, за да си направят тяхното си влакче.
А това че "ние им се радваме" си е наш проблем, не е техен.

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Новости от Rivarossi
« Отговор #28 -: 11 Януари 2020, 10:14:25 »
Не визирах само вагоните от междунарорни сетове, а като цяло всичко пътническо произведено до сега. А под "геноцид" визирах точно това "БДЖ моделчета за технитне си фенове, не за нас"  :wild:
« Последна редакция: 11 Януари 2020, 10:17:46 от gzo »

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Новости от Rivarossi
« Отговор #29 -: 11 Януари 2020, 10:50:48 »
Продължавам да съм на мнението, че няма как да има интерес към стока, която все още не е произведена. Апетита идва с яденето ! Това с пускането от време на време на едни и същи спални сетове е претоплена манджа и е красноречив факт за неспособността на мениджърското тяло на производителите да сондират почвата, да умеят да рискуват в бизнеса и да имат гъвкав бизнес към отделни групи клиенти. Класическият капиталистически почин за масовост при производството на стоката не е толкова актуален за годините в които вече живеем. Това са остарели догми отпреди 70 г. когато пазарите тепърва се развиваха, домовете на хората бяха празни и се купуваше всичко на общо основание само защото просто нямаше друго. Съвремения бизнес таргетира към абсолютно всичко живо, което вади кинти и е готово да си ги даде дори и за екзотични изпълнения. Това е така защото съвремения потребител е вече до голяма степен задоволен (наречи го дори и разлигавен) и целта вече е да се задоволят неговите специфични нужди (каквито са имено екзотичните БДЖ моделчета). Съвремените технологии правят всичко това възможно. Вече се призвежда с по-малко инвестиции, икономическият риск не е толкова голям, че да е фатален за производителя. Не го правят просто защото са консервативно задръстени и са назначили неоринтирани в съвремената среда мениджъри. Рано или късно това ще се промени. Ще дойде положението за което говоря. Болката ми е, че дотогава я съм жив я не да се порадвам и аз на екзотиките плод на съвремения капитализъм и технологии.
Кое му е толкова икономически неоправданото да се вземе кош от немски вагон (до тук никаква инвестиция) и да се пребоядиса в нашата най-масова ливрея ? Пише се един мейл до ЖП клуба и това ти гарантира част от пласмента (и това не изисква инвестиции). Нима милионните печалби не стигат да се пробие на малкия ни пазар с лимитирани серии ? Айде бе  :prankster: