Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models
Проект "Гара Алдомировци"
mill:
Перфектен,както винаги .Прекрасна изработка!
Vlado:
Строежът продължава! Но на перони и рампа. И тъй като те така или иначе са част от общия проект "Гара "Алдомировци", прецених, че могат да бъдат част от тази тема (ако не е така, моля, админите да се намесят!).
И така...
А. Перон 1. Преди боядисване:
Макро:
След кратко умуване реших да изпълня перон с плочки или с други думи избрах по-трудния вариант. Пространството около гарата и тоалетната ще бъде изпълнено по същия начин + малка градинка ако мястото позволи да има.
Б. Перон 2. Преди боядисване и слагане на пръст и трева:
Както е видно от снимките, перонът ще е скосен.
В. Рампа. Преди китване, шлайфане и боядисване:
Макро:
Това е релса поставена, за да предпазва ръбовете на конструкцията при товаро-разтоварни дейности.
Г. Общ вид на пероните и рампата с поставени за ориентир коловози:
Жоро:
Е, ти изби рибата с тоя перон с плочките :swoon:
hristo_t:
Много ми харесаха плочките от перон А. От какъв материал е направен (използван) за перона.? :hi:
Vlado:
За всичко (перони и рампа) е използвана Симона с дебелина 3 мм! При постройката на гарата, тъй като тя изцяло е от този материал, работата с него ми хареса (добре се лепи и лесно се обработва) и понеже ми остана цял един лист Симона, реших да използвам наличното за изработването и на другите части от проекта.
Плочките са направени като първо начертах с тънък маркер каретата, а после внимателно с макетния нож оформих (чрез леко натискане върху начертаното) всички линии. Линиите, очертаващи целите плочки, оформих използвайки една зъболекарска шпатула, защото ръбът й е по-дебел в сравение с макетния нож и оставя по-широка диря. Накрая измих маркера със спирт и всичко излезе. Заради остатъците от маркера обаче целият перон има малко по-тъмен цвят, но в последствие с боята всичко ще изчезне.
За релсите съответно използвах непотребни готови релсови звена (Т-профил), от които демонтирах самата релса и същата с каноконлит залепих в подготвени преди това легла по горните ръбове на модела.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия