Електроника и Електротехника | Electronics and Electrical Engineering > Полезни линкове към схеми или магазини за електроника | Useful links to schematics and stores for electronics

Магазин с карта в Атина

<< < (2/2)

eurostar:
Мечтата ми беше тук, в България, да има магазин пълен с конструкционни материали за направа на макет - треви, дървета, баластра, стрелки и релси, каменни стени, тунелни портали, паваж, тротоари, различни профили, улични лампи, пейки и т.н. Подвижният състав лесно се купува и от чуждбина, и с поръчка от нашите магазини. Но другите неща трябва да ги видиш и да ги пипнеш, защото по каталог е невъзможно да оцелиш това, което ти трябва. Винаги има изненади и в 95% от случаите - неприятни.

IKAR:
Наистина не си струва. Цените са чувствително по-високи от тези в Германия и Австрия. За влак пък абсурд - направо трябва да си откачил, за да думнеш 55 евро за билет от Солун до Атина, говоря в едната посока. Преди около 3 години беше 14 евро, после стана 16, по-миналата 33, сега вече е 55. Линията на участъци е модернизирана, но има немалко такива, където си е досущ като едно време. Подвижният състав, въпреки че е сравнително нов, вече е занемарен и освинен. Никога няма да забравя как на старата ми работа шефът щеше да откъсне главите на двама колеги (аз отказах да ходя да се разправям с гърци), дето се бяха излъгали да отидат на командировката до Солун с влака, бяха пръснали по 106 лева на човек само за билети и за десерт закъсняли порядъчно. Че те с колата да бяха отишли, щеше хем по-бързо да стигнат, хем да дадат наполовина, защото въпросната кола е на метан. За сравнение, Будапеща-Виена е 29 евро отиване и връщане, като в тия 29 евро влиза и право за неограничено четиридневно ползване на виенския градски и крайградски транспорт, с изключение на директния експрес до летището. Можеш да пътуваш с всички влакове, включително РейлДжет, без никакви добавки, заплащане за запазени места, заверки и прочие простотии. Будапеща-Мюнхен пък е 29 евро в едната посока.

Навигация

[0] Списък на темите

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия