Автор Тема: Проект 14.41  (Прочетена 56987 пъти)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5546
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
Re: Проект 14.41
« Отговор #30 -: 30 Юли 2008, 08:53:55 »
Ецвани са.

EMPEROR

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Проект 14.41
« Отговор #31 -: 30 Юли 2008, 09:02:33 »
Локомотива е просто един път! Страхотно е станал... а крайният му вариант ще е просто потресаващ... :) Евала Владо! Чак и аз се замислих за един такъв  ;D

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5546
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
Re: Проект 14.41
« Отговор #32 -: 30 Юли 2008, 10:16:02 »
Това да се чува! Време е щом фирмите не правят БГ подвижен състав, ние да започнем да си го правим. Това и върша в случая. Уви, нямам уменията, но поне се занимавам. И ще съдействам на всеки, който последва примера ми. Засега възможностите не са големи, но все пак 50-та, 42-ра и 52-ра серия немски парни локомотиви ги имаме (или ще ги имаме) като модели, тъй че съществуват обекти за префасониране. "Пико" пък правят 26-та серия, а доколкото разбрах наша 01-ва е немска 41-ва серия, тъй че ето ви още възможности. Само трябва да се действа! За ецването също няма проблеми. Услугата струва около 30 лева за един квадратен дециметър ламарина общо, фирмата също е налице и работят добре.
Довечера очаквайте снимки с вариантите за разположението на табелите на будката, тендера и баджата. Предизвикам всенародно обсъждане, референдум. :)

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Проект 14.41
« Отговор #33 -: 30 Юли 2008, 10:41:34 »
br 55 и br 41 не са точно нашите 26 и 01 само приличат външно.  :)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5546
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
Re: Проект 14.41
« Отговор #34 -: 30 Юли 2008, 11:09:17 »
Ако обърнеш внимание на новата 55-ца на "Пико" ще забележиш, че тя удивително прилича на 26-та серия. Виж номера 244195 - 62, 244194 - 62, 244199 - 62, 244196 - 62 в каталога на "Конрад".
Относно 41-ва твърденията ми се основават на модела на Боно, видян и представен на последната среща при Жоро. Някой каза 41-ца е използвана и аз затова го написах по-горе.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12288
  • Рейтинг: 1318
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Проект 14.41
« Отговор #35 -: 30 Юли 2008, 12:58:42 »
Ама Владо , тази статия кой я качи отпред!?!! ;)

http://www.railwaypassion.com/?cid=164&spid=55

А то инак отдалече и на тъмно , и този прилича на нашият "№148" ама тендера му е двуосен! ;D



 ;D ;D ;D
Но пък твоя става страхотно - като истински!!!

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5546
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
Re: Проект 14.41
« Отговор #36 -: 30 Юли 2008, 14:15:21 »
Мда, прав си, че щом само прилича, това не ме оправдава да си позволявам моделистки волности, но пък си и признай, че Боновата 01-ца е хептем като истинска, а е правена въз основа 41-ва серия. А? Пред фактите и боговете мълчат!  ;D


п.п. И предлагам дискусията да я преместим, там където и е мястото - в "Жп моделизъм", "Модели на бг подвижен състав", че тая тема не си я давам, тя си е за моя лок!  :D
« Последна редакция: 30 Юли 2008, 14:19:20 от Vlado »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12288
  • Рейтинг: 1318
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Проект 14.41
« Отговор #37 -: 30 Юли 2008, 15:31:10 »
 ;D ;D ;D
Чакаме снимки на твоя локомотив с голям кеф !!!

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5546
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
Re: Проект 14.41
« Отговор #38 -: 30 Юли 2008, 15:36:06 »
Довечера ще има. Обещал съм!

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re: Проект 14.41
« Отговор #39 -: 30 Юли 2008, 19:39:28 »
Цитат на: Vlado link=topic=299.msg8363#msg8363 date=1217405357
Ако обърнеш внимание на новата 55-ца на "Пико" ще забележиш, че тя удивително прилича на 26-та серия. Виж номера 244195 - 62, 244194 - 62, 244199 - 62, 244196 - 62 в каталога на "Конрад".
Относно 41-ва твърденията ми се основават на модела на Боно, видян и представен на последната среща при Жоро. Някой каза 41-ца е използвана и аз затова го написах по-горе.
Новата 55ца на Пико е от подсерията 55 0-6 (пруски тип G7), с парна машина "ЦВИЛИНГ", а нашата 26та серия е система "КОМПАУНД"!!! Приликата е само външна, доколкото двете серии са строени по едно и също време от едни и същи фабрики.

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re: Проект 14.41
« Отговор #40 -: 30 Юли 2008, 19:43:51 »
Цитат на: pach link=topic=299.msg8373#msg8373 date=1217411922
Ама Владо , тази статия кой я качи отпред!?!! ;)

http://www.railwaypassion.com/?cid=164&spid=55

А то инак отдалече и на тъмно , и този прилича на нашият "№148" ама тендера му е двуосен! ;D

(Image removed from quote.)

 ;D ;D ;D
Но пък твоя става страхотно - като истински!!!
НЕ ПРИЛИ4А на нашия 148!!! На локомотив 148 цилиндрите са от вътрешната страна на рамата, т.е. не се виждат! Това са единствените локомотиви в БДЖ, изпълнени по този на4ин-с цилиндри скрити между рамните платна.

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re: Проект 14.41
« Отговор #41 -: 30 Юли 2008, 19:51:36 »
И няколко думи за BR41 (DR) и 01 БДЖ-
Приликата е само в колоосната формула, системата на парната машина-цвилинг и конструктивната скорост-90км/4ас. Вси4ки останали параметри са много разли4ни, а тендерите нямат абсолютно нищо общо! Разли4на дължина и диаметър на котлите, разли4ен диаметър на колелата, разли4но междуосие, и още много други!

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Проект 14.41
« Отговор #42 -: 30 Юли 2008, 19:57:21 »
Да добавя и различни талиги, както и сцепните колооси са с различен диаметър от нашата 01.  :)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12288
  • Рейтинг: 1318
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Проект 14.41
« Отговор #43 -: 31 Юли 2008, 08:18:51 »
Знам че на нашата №148 цилиндрите са отвътре , аз за това казах че прилича ама само на тъмно! ;D ;D ;D
Ами като няма производство на български локомотиви , ще си ги правим поръчкови като истинските ни серий.
Правим си поръчка , сядаме и почваме от нулата , на масата в работилницата , време за три месеца и ще имаш свой собствен модел като нищо...той Владо в момента отработва технологията! ;D ;D ;D
Останалото е мерак и време.
Или както казва един руски колега -"Моделните железници са като спортните коли - искат вкус ,време и много пари!!!" ;)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5546
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
Re: Проект 14.41
« Отговор #44 -: 31 Юли 2008, 09:05:31 »
Обещах за вчера, но технически проблеми осуетиха това ми намерение. Е, важното е краят да е щастлив.
Предлагам на вашето внимание два варианта за поставяне на табели, с надеждата да ми помогнете в избора на един от тях:
Вариант 1






Вариант 2



Като могат и да се комбинират двата. Аз лично се насочвам към първия от тях - по-семпъл е, но пък 16.01 и 15.215 са изпълнени в този стил. От друга страна 01.23 е Вариант 2. Улеснява ме фактът, че в момента 14.25 го възстановяват в Пловдив, имам контакт с един от възрожденците му и комуникирам активно с момчето по въпроса.

п.п. Извинявам се за качеството на част от фотосите, но ми беше адски трудно да държа лока в едната ръка и да снимам с другата. Все нещо помръдваше и като резултат това е най-доброто, което можах да направя.