Автор Тема: механизирано подаване на въглища в локомотивите  (Прочетена 9144 пъти)

lubomir

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:механизирано подаване на въглища в локомотивите
« Отговор #15 -: 20 Февруари 2012, 12:58:59 »
Разбира се, че за мързела и некадърността нямат идеологически причини. Проблема не е бил само в коминния ежектор, както и ти си описал, но е факт, че дори и идващи машини с водоподгряване, наще пичове  го демонтират в последствие, махат крилата от 14-ките, щото така имало по-малко площ за чистене и те такива неща...

misan

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 446
  • Рейтинг: 122
Re:механизирано подаване на въглища в локомотивите
« Отговор #16 -: 22 Февруари 2012, 20:08:20 »
Специално за този вид водоподгреватели,които са били на 12 и 13 и 14 серия,не е грешка,че са премахнати. При съвсем малко замърсяване с котлен камък,те практически спират да работят и остават само трудностите по поддръжката им. Но е грешка и то голяма,че на тяхно място не са поставили инжектори с отработила пара,които са по ефективни и несравнимо по прости за експлоатация.

 

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2437
  • Рейтинг: 1036
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re:механизирано подаване на въглища в локомотивите
« Отговор #17 -: 29 Февруари 2012, 22:01:27 »
Май на му е тук мястото, ама се заговори за комини. Да попитам - този комин от снимката не съм го срещал в немските локомотиви. А пък англичаните са си били доволни от него. Знае ли се нещо друго за тези комини (различно от уикипедията)?