Автор Тема: Гара Владая – І, ІІ,ІІІ (начало) част.  (Прочетена 32710 пъти)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12257
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Гара Владая – І, ІІ,ІІІ (начало) част.
« Отговор #30 -: 12 Май 2011, 22:53:47 »
за светлините - и аз ги бъркам ... явно трябва да е жълт ...трябва да проверим в сайта на  Тодор ...bdz43p !
Пост 2  - явно вече не се ползва, но ще видиш пост 1 - още по запуснат е...

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1012
  • Рейтинг: 257
    • bgrail.info
Re:Гара Владая – І, ІІ,ІІІ (начало) част.
« Отговор #31 -: 15 Май 2011, 16:27:35 »
На Владая няма мигащо червено.
Иначе по принцип - има.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12257
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Гара Владая – І, ІІ,ІІІ (начало) част.
« Отговор #32 -: 16 Май 2011, 11:13:49 »
Ако става въпрос за този предупредителен светофор, съгласно тези табели:

Цитат
(Image removed from quote.)    (Image removed from quote.)     (Image removed from quote.)
Указатели за предупредителен светофор.
Поставят се съответно на 300 м, 200 м и 100 м преди светофора.
Такива указатели се поставят и преди последния проходен светофор
 по линия с автоблокировка с проходни сигнали, защото той
изпълнява роля на предупредителен за следващата гара.

 от сайта ти Тодоре  (много е удобен за ползване  :hi: http://bgrail.info/site/index.php?page=12)
в този клип:
http://www.youtube.com/watch?v=RHayvffRq78
някъде след 6 минути и 15 секунди от началото (преди гара Владая е),
то  това е мигаща жълта светлина съгласно:
Цитат
Предупредителната част показва какво е показанието
на следващия светофор и може да съществува самостоятелно
на чисто предупредителните светофори.
 Има четири показания:
Това е №2
(Image removed from quote.)
На следващия светофор - до 40км/ч.


Впрочем тъй като ползвам различните мрежови браузъри,
 сега откривам че Интернет експлорър реже от качеството на Ютюб,
 така че препоръчвам, ако искате да се насладите на качеството на тези клипове
(Тодоре гледа ли ги?)
ги гледайте впрез Гугъл хром например - направо като широкоекранен филм са:
Част І - Централна гара / сп. Овча купел
 http://www.youtube.com/watch?v=XPSbB-wqEqQ

Част ІІ - Без наставов железен път
 http://www.youtube.com/watch?v=1zY1Ew_SYI0

Част ІІІ - Горна Баня - Владая
http://www.youtube.com/watch?v=RHayvffRq78

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12257
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Гара Владая – І, ІІ,ІІІ (начало) част.
« Отговор #33 -: 01 Септември 2017, 10:49:59 »
ПРЕДСТОИ НАБИРАНЕ НА ОФЕРТИ
ЗА ОБНОВЯВАНЕ НА ГАРА ВЛАДАЯ
.

Обновяват коловози и стрeлки в гара Владая за
75 дни и малко над 1 милион лева


 от 30.08.2017, Автор: Милена Василева

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура обяви обществена поръчка за механизирано подновяване на железния път с материали тип 49 втора употреба (на възложителя) на 2-ри и 3-ти коловози в гара Владая с обща дължина 1349 м, ремонт на стрелки №1,№2/4,№3 и №5 и отводнителни мероприятия.
Стойносттта на проекта е 1 049 859 лв. без ДДС. Срокът за изпълнение е само 75 дни. Оферти се предават до 5 октомври 2017 г. Отварянето им е предвидено за 14:00 часа на 6 октомври 2017 г.

Поръчката ще се изпълнява в 2 етапа:
•Етап І – изготвяне на работен проект.
•Етап ІІ – строителство
.

Строителството и включва подготвителни мероприятия, отводняване и съоръжения, железен път, среден ремонт на стрелки, осигурителна техника, демонтажни, изкопни работи, монтаж и други. Ще бъде демонтиран наставовият релсов път и превозен до плащадката в гара Захарна фабрика, ще бъде изгребана баластовата призма, изсичане на храсти и дървета, почистване на канавки, конкретно на дясната от км 17+900 до км 18+470 с дължина 830 м и на лявата отводнителна канавка от км 18+510 до км 18+740 с дължина 230 м и натоварване на транспорт. Почистване на земно-скални маси около 80 м3 и откриване на габарит на 4-ти коловоз. Предвидено е да се направи дренаж между втори и трети коловоз, да се изкопаят канавки или да се възстановят съществуващи, както и да се ремонтират предвидените жп стрелки. Ще бъде монтиран нов железен безнаставов път на площадка гара Подуяне и Товарна гара София и други.