Автор Тема: Трагедията с пламналия влак...  (Прочетена 5705 пъти)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Трагедията с пламналия влак...
« Отговор #15 -: 23 Юли 2008, 08:58:16 »
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=305.msg8178#msg8178 date=1216743929
... И да не ми мирише на мангали, духа ми климатих, вози много по-плавно, тръгването е плавно, спирането също, шума е приведен до минимум, няма блъскане от автосцепки и тн и тн...
Лелееее , земи ги пусни вътре мангалите бре , стига съ търчали отвън...
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Прочети тук една заключена тема , дето също много смърди и престани да сипеш врели-некипели.
Не му смърдяло на мангали !!??? Та ти и в Италия или Испания да си , пак на български мангали ще се натресеш...
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
колкото до блъскането на автосцепки - ми да няма , щото ако има нищо няма да оцелее след такова скачване ::).Колкото до плавното тръгване май още има какво да се иска - коя година е конструкцията (?) и коя година ги купихме ние ?
Ама време има ще ги видим след пет години новите серии на какъв хал ще са!!!
Пък може тогава такива многознайковци да има и в управлението , че да купят наистина нещо свястно , така че внимавай приятелю - и умната!!!
 ;D ;D ;D

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1012
  • Рейтинг: 257
    • bgrail.info
Re: Трагедията с пламналия влак...
« Отговор #16 -: 05 Август 2008, 21:33:02 »
Цитат на: lok45111 link=topic=305.msg8181#msg8181 date=1216792013
Запалването на ЕМВ 32-117/118 се дължи на лошо контактуване на КГФ в шкаф №11.
КГФ е в шкаф 10, а бригадата е твърдо убедена, че се е запалил шкаф 11.

lok45111

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Трагедията с пламналия влак...
« Отговор #17 -: 10 Август 2008, 18:44:28 »
И да е убедена и да не е, от КГФ е тръгнал проблема. Но освен него жегата е спомогнала, заедно със старата изолация.