Автор Тема: Електрически локомотиви  (Прочетена 33681 пъти)

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Електрически локомотиви
« -: 04 Април 2011, 22:43:47 »

На "оня" сайт вече и електрически локомотиви!


Hello Alexander,
 
Since I still had some photo’s taken at my dealers and at friends of modern Eloks (taken in 2006), I started a small page on my Website. These pictures do not show the standard I’m used to, but still...
Lat Saturday I was able to shoot all rolling stock of eloks at my dealers as well, so this page will be extended continually.
 
I’d like to invite you to visit this page. You can find it at:  http://www.osterthun.com/2.NeubauEloks/0.NeubauEloks.htm.
Please enjoy.
 
Best regards, and please say hello to your team members.
 
Yours,
Frits Osterthun



pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12256
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Електрически локомотиви
« Отговор #1 -: 05 Април 2011, 08:00:35 »
Ихаааааа...сега и нашата БДЖ-46 ще се прочуе веднага!!!
Предполагам, че ще има качествена снимка. :yes:
Все пак тя си е "екзотика" за западняците!!!
 :hi: ;D ;D

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Електрически локомотиви
« Отговор #2 -: 21 Април 2011, 12:41:38 »
С 21локомотива от който само един дизел и една парна таратайка(коята неброя),май ,май аз ще трябва да я "подтиквам" тази тема :scratch_ones_head:

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4773
  • Рейтинг: 624
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re:Електрически локомотиви
« Отговор #3 -: 21 Април 2011, 13:44:11 »
Като ти дръпнат шалтера , ще ми се молиш за дизеляци.... :haha: :haha: :haha:

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Електрически локомотиви
« Отговор #4 -: 21 Април 2011, 13:56:33 »
       Е,имам си един за тази цел. :locomotive:
Между другото Тони,разбрах тез дни че си имаш конкуренция в Димитровград.Ще се опитам да го намеря човека да видим и той какви ги твори.

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4773
  • Рейтинг: 624
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re:Електрически локомотиви
« Отговор #5 -: 21 Април 2011, 14:04:19 »
Цитат на: liro4605 link=topic=3101.msg58034#msg58034 date=1303383393
       Е,имам си един за тази цел. :locomotive:
Между другото Тони,разбрах тез дни че си имаш конкуренция в Димитровград.Ще се опитам да го намеря човека да видим и той какви ги твори.
Ок :spiteful:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12256
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Електрически локомотиви
« Отговор #6 -: 02 Май 2011, 11:17:18 »



Мнооооогооооо ....чертежи!


http://www.lokmalanders.de/media/91e152c22af1a809ffff8180ac144220.pdf

Приятно записване, четене и т.н.
 :hi: :hi: :hi:

Жоро

  • Trade Count: (67)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1651
  • Рейтинг: 143
  • HO DR IV епоха София
    • Хоби свят
Re:Електрически локомотиви
« Отговор #7 -: 08 Декември 2011, 17:39:43 »
Цитат на: Сaprycorn link=topic=3443.msg68543#msg68543 date=1323357721
То като ще се втилясваме, трябва на дълго и широко да обясняваме, че Е42/242, в случая не е с оригиналния си кош, а с коша на Е11... и стана тя една...

Ми на път е да стане като със спалния вагон... :spiteful:

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2385
  • Рейтинг: 970
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re:Електрически локомотиви
« Отговор #8 -: 08 Декември 2011, 18:02:10 »
Цитат на: Жоро link=topic=3443.msg68545#msg68545 date=1323358783
Цитат на: Сaprycorn link=topic=3443.msg68543#msg68543 date=1323357721
То като ще се втилясваме, трябва на дълго и широко да обясняваме, че Е42/242, в случая не е с оригиналния си кош, а с коша на Е11... и стана тя една...
...

Как ги различавате кошовете на 109, 211, 142, 242, Е11, Е42?

Жоро

  • Trade Count: (67)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1651
  • Рейтинг: 143
  • HO DR IV епоха София
    • Хоби свят
Re:Електрически локомотиви
« Отговор #9 -: 08 Декември 2011, 18:44:06 »
С риск да си спечеля някой зад врата от админите, ще кажа:
Е11 и BR211 е една и съща серия в различи епохи - съответно III и IV
Е42, BR242 и BR142 са същия случай - III, IV и V епохи
А за 109 нещо не се сещам :blush2:
Различават се по жалузите отстрани, едните са две по две сляти, другите са по три отделни.

И мисля, че ще има нужда от нова отделна тема, та да не цапаме тази. :buba:

ankar

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Електрически локомотиви
« Отговор #10 -: 08 Декември 2011, 18:53:04 »
Някой,може и в друга тема, да разясни как BR 242 преминава в BR 142.Вероятно след сливането на двете немски администрации ама...

Жоро

  • Trade Count: (67)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1651
  • Рейтинг: 143
  • HO DR IV епоха София
    • Хоби свят
Re:Електрически локомотиви
« Отговор #11 -: 08 Декември 2011, 19:07:57 »
Цитат на: ankar link=topic=3443.msg68549#msg68549 date=1323363184
Някой,може и в друга тема, да разясни как BR 242 преминава в BR 142.Вероятно след сливането на двете немски администрации ама...
Точно това се случва.

Der Hetzer

  • Trade Count: (59)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1526
  • Рейтинг: 148
Re:Електрически локомотиви
« Отговор #12 -: 08 Декември 2011, 19:19:49 »
BR 109 = E 11/BR 211 в V-VI епоха  :hi:

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2385
  • Рейтинг: 970
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re:Електрически локомотиви
« Отговор #13 -: 08 Декември 2011, 19:36:39 »
E11 и Е42 се различават по редукторите, съответно от там - максимална скорост 120 или 100 км/ч, 100 / 140 kN. Съответно за пътници и за товарни влакове. Иначе ми изглеждат абсорютно еднакви. Правени са в няколко серии - три за Е11 и 4 сери за Е42, като почти всички от първите серии са с по две двойки жалузи, а следващите серии са с по три отделени жалузи. Има и изключения. Е11 като номера стига до 211-096, а Е42 стига до 242-292 (започва пак от 001).
От 1970 Е11 става 211, а Е42 става 242. След 1992 Е11 става 109, а Е42 става 142.
Заедно с тях е направена и Е251 - 15 броя, от 1970 преименувана в 251, от 1992 - 171. Външно е в същия стил и дизайн, само че е с 6 оси и е за 25кВ/50Хц.
За желаещите: http://www.holzroller.de/

ПП. Преместването в друга тема - който го може.
« Последна редакция: 08 Декември 2011, 19:47:20 от mitko0888 »

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2385
  • Рейтинг: 970
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re:Електрически локомотиви
« Отговор #14 -: 08 Декември 2011, 20:13:38 »
Да си допълня за ГДР електровозите: Въпреки че са ми "любими" поради отдавнашното им присъствието като продукт на Пико, Е11/Е42 са доста зле в сравнение с унифицираната серия от "другата" Германия. Появяват 9 години по-късно от DB E10/E40, но имат 2920 kW часова мощност при 3700 kW за Е10.