Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Борисов даде старт на жп магистрала “Тракия”
pach:
Порнографията прикрита под благовиден предлог е пълна!!!! :diablo:
--- Цитат ---Закриват жп линията гара Подуяне – кв. Хладилника
15 юни 2011 / News.dir.bg
Железопътната линия гара Подуяне – ОП „Слатина” – ОП Пионер – „Винзавод – кв. Хладилника” ще бъде закрита.
Това съобщиха от Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията във връзка с обществения интерес по темата. Решението за закриване на линията се налага и поради факта, че железопътното трасе е изграждано и е имало цел да обслужва територия, която е била в периферията на столицата. Днес тази линия преминава през няколко столични квартала и създава опасност за живеещите там.
Линията преминава и през 6 конфликтни пресичания с натоварени улици и един булевард, което е предпоставка за произшествия. Общият устройствен план на гр. София също не предвижда експлоатация на линията.
Линията преминава и в близост до „Многофункционалната спортна зала – София”, поради което министърът на физическото възпитание и спорта Свилен Нейков с писмо до министър председателя Бойко Борисов е предложил трасето, намиращо се от северозападната страна на новата зала, да бъде спряно от експлоатация. Това се налага поради факта, че линията е потенциална опасност за посетителите на залата, особено когато има струпване на множество хора.
Поради всички тези причини министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията е предложил на Министерския съвет частта на линията след ОП „Слатина” да бъде закрита и демонтирана. За да продължи да е в услуга на гражданите и да бъде адекватно използвана в сегашните условия, има идея на нейно място да бъде изградена велоалея.
--- Край на цитат ---
http://sofia.dir.bg/news.php?id=8846968
Голямо движение имаше до сега, та чак застрашава живота на гражданите!!!!!
Друго щеше да е ако се оставеше и експлоатираше съгласно възможностите.
По белите държави, няма стадион или спортна зала от такъв мащаб, които да нямат освен всички други транспортни връзки и релсов такъв (било то метро или градска железница), който перфектно се справя именно при струпването на голямо количество хора.
Само у нас, такъв транспорт не само, че нямало да се справи с пътникопотока, ами щял да застраши живота на хората!!!
Тези пе**расти наистина ли смятат, че това наивно обяснение ще прикрие дългогодишните апетити за терените по тази линия????
:diablo: :diablo: :diablo:
pach:
--- Цитат ---Премахването на околовръстната жп линия събра десетки протестиращи пред МТ
15 юни 2011 14:55 / обновена на 15 юни 2011 | Надя Хамдан |
© снимки: Sofia Photo Agency
]
Десетки протестиращи "за" и "против" премахването на околовръстната жп линия на София се събраха пред
Министерството на транспорта (МТ) в София. От ВМРО настояват линията да остане и да се ползва за градска
железница, свързваща гара Подуяне с ж.к. Хладилника, и теренът при гара Пионер да не се продава на частни
собственици и да се изгради Национален железопътен музей.
Граждани от ж.к. Дианабад и ж.к. Изток поискаха линията да бъде махната и там да се изгради велоалея.
По време на протестите директорът на Национална компания "Железопътна инфраструктура"
Милчо Ламбрев определи като нерентабилна идеята жп линията да бъде запазена.
Транспортният министър Ивайло Московски обеща на протестиращите среща през другата седмица,
когато ще обсъдят идеите им. Дотогава линията няма да се демонтира. Министър Московски заяви,
че ще подкрепи всяка разумна идея на Столичната община.
Сред другите искания на протестиращите са да се развива жп транспортът,
който според тях е изоставен за сметка на автобусните превози,
а тировете да се качват на вагони и от терминала в Свиленград да се стоварват на терминала в Калотина.
В отговор директорът на НКЖИ Милчо Ламбрев заяви, че мястото се ползва само за маневрен район,
като там средно месечно се движат по 9 вагона. Ламбрев каза още,
че Световната банка изисква от България да премахне част от жп линиите,
за да получи заем за нова и модерна техника. Като аргумент той каза още,
че така ще се намалят ежедневните разходи за линията и ще се прекратят посегателствата върху нея.
--- Край на цитат ---
http://www.dariknews.bg/view_article.php?article_id=733294
liro4605:
--- Цитат на: gzo link=topic=3193.msg61383#msg61383 date=1307636228 ---Фургоните не са ли от състава на бившите ВМТ ?
--- Край на цитат ---
Ето ти малко от другаде и вече с друг собственик
http://bgphoto.net/photos/37794/o634439066353281250.jpg
http://bgphoto.net/photos/37794/o634439066405312500.jpg
http://bgphoto.net/photos/37794/o634439066453437500.jpg
http://bgphoto.net/photos/37794/o634439066483906250.jpg
http://bgphoto.net/photos/37794/o634439066543593750.jpg
http://bgphoto.net/photos/37794/o634439066575312500.jpg
pach:
От 02.07.2011 година оперативен пункт и бивша гара Пионер
вече не съществува след почти 96 години експлоатация (11.09.1915 г).
:( :( :( :bad:
liro4605:
http://bgphoto.net/photos/37794/o634455700511093750.JPG
Тез чудеса май са за бойковата жп магистрала
В същото време новия министър казва: :haha:
""".....Запознавайки се с резултатите на компанията, Недев е установил, че положението е почти военно и че трябва да се освободим от врага в нашето легло.""""
Цитат от - http://news.ibox.bg/news/id_1166380099
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия