
С техника от 70те скоростна железница не се строи!
Подновяването към Бургас се извършва от ремонтен влак чиято скорост е 105м/ч за разлика от днешните развиващи 650м/ч Това сравнение мисля е показно че сме 10та глуха.Вобще няма да се учудя ако не се направи ремонт и на двата пътя

Факта че на Михайлово не се сложи скоростна стрелка с радиус 330 е показателен за назадничевото мислене.

По проект никъде няма такава стрелка а би било добре там където се разделят пътищата на два да има.Така изкуствено се слага намаление още от сега 40км/ч за влака влизащ в отклонение.
Гледах едно клипче на запад за да не правят втори тунел от двете страни пътя е удвоен и са използвани направо Y образни стрелки с голям радиус и така скоростта вобще не се ограничава.
Още много фактори има който виждам ама направо не са за споделяне.
В момента са разтурени 3 междугария и прави силно впечатление как в едното се работи много бързо и качественно засега поне.Сами можете да си направите сметката кой е по добрия вариант за скоростно изпълнение:
Багера да чака самосвала или самосвалите да са на опашка до багера.Кое ще прекъсне процеса?
Ще стане както по 3та линия-пропадания и тнт в следствие на което ремонта се възлага на частни фирми и пералнята се завърта
За тебе те умряхя Българийо!