Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Полезни линкове към сайтове на готови проекти | Useful links to sites for other projects and layouts

Всички гари , които се произвеждат в НО

<< < (6/7) > >>

widowmaker:
Повечето гари са строени началото на миналия век предимно по проекти на чужди инженери.
Например линията Радомир-Земен-Кюстендил е построена от италианци и е пусната в експлоатация 1909г.

niki:
Има и български автори има и чужди, това важи не само за гарите, а по принцип, но тогава е имало конкурси и всичко е ясно/само едно малко уточнение, говорим за архитектура- работата на инжинерите - що касае постройки е статиката и конструкцията- ако коментирахме мостове, язовири или тунели- то тогава  това е ,,терена ,, на инжинерите.

widowmaker:

--- Цитат на: niki link=topic=3208.msg66645#msg66645 date=1319795879 ---Има и български автори има и чужди, това важи не само за гарите, а по принцип, но тогава е имало конкурси и всичко е ясно/само едно малко уточнение, говорим за архитектура- работата на инжинерите - що касае постройки е статиката и конструкцията- ако коментирахме мостове, язовири или тунели- то тогава  това е ,,терена ,, на инжинерите.

--- Край на цитат ---

Грешно се изразих в предния си пост.
Всички гари по линията Радомир-Земен-Кюстендил са дело на италиански архитекти.
Можеш да ходиш да питаш, ако имаш някакви съмнения.

EMPEROR:
Гледам... гледам... е гарите на S&V Co (Спас и Владо) ги няма... значи не са "всички"  :sarcastic:

Сaprycorn:
Още нещо интересно по темата:
http://dioramaho.over-blog.com/article-grandes-gares-passerelles-et-metro-aerien-au-1-87-modelisme-ferroviaire-85294343.html

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия