Автор Тема: Проект 31серия БДЖ (ЕМВ)  (Прочетена 16721 пъти)

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Проект 31серия БДЖ (ЕМВ)
« Отговор #45 -: 27 Юни 2011, 18:54:46 »
Това са неща които може да промени - защо да не му ги кажем сега докато все още е възможно модифицирането им, вместо да си траем и после модела да няма много общо с ЕМВ 31 ?  :)

mitko359

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 683
  • Рейтинг: 31
Re:Проект 31серия БДЖ (ЕМВ)
« Отговор #46 -: 27 Юни 2011, 20:11:56 »
Цитат на: widowmaker link=topic=3222.msg62425#msg62425 date=1309183135
И аз да вметна:
Страниците не са ли леко дъгообразни (говоря за профила им при вертикален разрез)?

Аз поне така ги виждам на снимката:

(Image removed from quote.)
Прав си ама хайде дай идея как да станат  ;D с кит може би ма ще е голямо стържене  :lol:

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Проект 31серия БДЖ (ЕМВ)
« Отговор #47 -: 27 Юни 2011, 20:36:18 »
Ами много лесно, изрязваш си няколко "ребра",
т.е. рамка с напречното сечение на корпуса, като вземеш предвид дебелината на страниците, покрива и пода,
т.е. ако са от 1мм материал, правиш рамката по тясна с 2мм (2 страници) и по ниска с 2 мм (под и покрив).
На корела много лесно ще стане това. И всичките ще са еднакви на всичкото отгоре.
Така, тия рамки/ребра използваш при сглабянето на корпуса. Като са изрязани/олекотени отвътре и поставени на подходящото место, няма да се виждат.
Лепиш по тях страниците и покрива и пристягаш с хартиено тиксо, така, че страниците да легнат повъпросните ребра.
Като изсъхне всичко, имаш нужната дъга.
Ти защо тръгна да се занимаваш с това пвц, че на него му е зор залепването, китването, шкуренето, боядисването и каквото друго се сетиш.
От полистирол щеше да е пъти по добре - лепи се, шкури се, китва се и се боядисва.
Пвц-то по принцип става само за лайноотводни тръби предвид, че нищо не го разяжда.
Фотоец е другата алтернатива, но е по голяма галимация. Иска се сръчност с поялника и добро проектиране на детайлите.
« Последна редакция: 27 Юни 2011, 20:39:36 от widowmaker »

mitko359

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 683
  • Рейтинг: 31
Re:Проект 31серия БДЖ (ЕМВ)
« Отговор #48 -: 27 Юни 2011, 20:42:00 »
полистерол е не е ПВЦ  :good:

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Проект 31серия БДЖ (ЕМВ)
« Отговор #49 -: 28 Юни 2011, 09:58:27 »
Има и друг вариант - да си купиш коруби от пико като резервни части.
Гледам, че цената на сайта на пико е 39 евра за коруба, но все си мисля,
че при дилърите цените ще са по ниски.
Предвид галимациите при изработването на корпуса, не е много ясно дали
няма в един момент парите, които ще похарчиш, няма да са същите...
Корпусът, излят в матрица ще е със сигурност по добър.

http://piko.de/produkt_db/check.php?page=ersatzteil_neu&grand_id=3&parent_id=15&id=52010

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Проект 31серия БДЖ (ЕМВ)
« Отговор #50 -: 28 Юни 2011, 12:00:25 »
Да ама корубите на дизеловото не са като на електрическото.

mitko359

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 683
  • Рейтинг: 31
Re:Проект 31серия БДЖ (ЕМВ)
« Отговор #51 -: 28 Юни 2011, 12:27:56 »
Е еврика нали иначе просто бих използвал директно тези които Тони ми отля, а аз взех от тях само кабината защото е трудна за правене. Едва ли се бих мъчил толкова напразно с тези страни и кит ако е имало по-лесен вариант  :sarcastic:

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Проект 31серия БДЖ (ЕМВ)
« Отговор #52 -: 28 Юни 2011, 13:03:55 »
Сори, ама не съм прочел, че иде реч за електрическия вариант, да, то иначе е написано де :)

mitko359

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 683
  • Рейтинг: 31
Re:Проект 31серия БДЖ (ЕМВ)
« Отговор #53 -: 28 Юни 2011, 13:31:09 »
Е се пак благодаря за твоите критики но не разбрах как да направя дъговидната форма на страните (от ПОЛИСТИРОЛ са)
Аз ще пробвам с кит че идеята с рамката отвътре ми се струва трудна за моите възможности а и аз вече съм залепил кабината със страните.
« Последна редакция: 28 Юни 2011, 14:06:57 от mitko359 »

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Проект 31серия БДЖ (ЕМВ)
« Отговор #54 -: 28 Юни 2011, 13:59:46 »
Цитат на: mitko359 link=topic=3222.msg62488#msg62488 date=1309257069
Е се пак благодаря за твоите критики но не разбрах как да направя дъговидната форма на страните (от ПОЛИСТЕРОЛ са)
Аз ще пробвам с кит че идеята с рамката отвътре ми се струва трудна за моите възможности а и аз вече съм залепил кабината със страните.

ПолИстирол се пише. Polystyrol.
Та кое е трудното на рамките, че не разбрах?

Трябва ти нещо, подобно на това:




CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Проект 31серия БДЖ (ЕМВ)
« Отговор #55 -: 28 Юни 2011, 15:18:10 »
Цитат на: widowmaker link=topic=3222.msg62490#msg62490 date=1309258786
   ...
ПолИстирол се пише. Polystyrol.
   ...

                             

Точно така, както има стирофлекс, така със същия корен е и полистирол,

а също и другата много често бъркана дума СТИРОПОР, а не СТЕРЕО-ПОР,

              което иначе си е ... чист пор със стерео слушалки  ...    ...

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Проект 31серия БДЖ (ЕМВ)
« Отговор #56 -: 28 Юни 2011, 16:39:15 »
Другото му наименование е полистирен.
Материалът е за пръв път е произведен от BASF в Германия през 30-те години.










jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1343
  • Рейтинг: 208
Re:Проект 31серия БДЖ (ЕМВ)
« Отговор #57 -: 28 Юни 2011, 17:19:43 »
С пистолета за топъл въздух и малко нагряване заема формата която желае човек.