Аз бих опитал да представя KPEV само в три композиции.
Трите композиции е добре да представят трите категории влакове-бърз, пътнически и товарен. За бързият влак най-добре би стоял S10, за товарния G10, a като най-типичен пътнически локомотив може би Р8. Но Р8 е много близък на външен вид до S10, затова по-добре Р10, но той пък е представител на по-късен период. А защо не пътническият влак да е с тендерка начело. При това тендерка, която да е универсална, например Т14?
Ето ги трите локомотива- S10, G10 и Т14- два с отделен тендер и една тендерка, един с три двигателни колооси, един с четири и един с пет.
За вагони на бързия влак се двoумя между 4-осни abteilwagen и 4-осни D-zug wagen, по-добре втория вариант с оберлихтите, тъй като те са по-новите и по-модерни бързоходни вагони в KPEV. A за пътническата композиция най-подхождат триосните abteilwagen.
За товарната композиция по един двуосен открит, закрит, хладилен, цистерна, фургон...
Може би Дани ще сподели друго виждане за KPEV, ще ми бъде интересно
