Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling
Спални вагони на БДЖ в ТТ
gzo:
И още нещо се чудя ! От къде идва стремежът да се произвеждат с приоритет спални вагони ? Какво им е толкова особеното, че производителите залагат на тях ? От познати 9 вагона, 6 са спални, 1 поща и едва 2 от най-масовите за БДЖ.
refil:
Die neuen Traktionsarten (Diesellok- und Ellokbetrieb) werden eingesetzt.
Umnummerierung des Wagenparks auf international verbindliche Kennzeichnung:
1966 Gьterwagen, 1969 Personenwagen.
Eй това нещо може ли да го преведе някой,но не чичко Гугъл
пп Направих един бърз превод с гугъл и се оказва ,че преномерирането на пътническите вагони започва 69 г.По принцип от дебелите книги е виднно ,че този тип вагон WLABm започват да се произвеждат 65-67 година.Затова смятам,че те не са идвали със старото за III епоха означение,а направо са номерирани по новото сериино означение за IV епоха.Така,че за мен 99 % този вагон е измислица на Тилиг :hi:
Просто лично мнение :blush2:
Цитата е от NEM 803 BG
mgirginov:
--- Цитат на: pach link=topic=2005.msg63869#msg63869 date=1312704579 ---Или той не го знае...а тогава всички знаем какво следва... ;D
--- Край на цитат ---
Емо Трамваят също не знае за такива вагони.
pach:
Абе то и ти знаеш повече от немските тракции, ама ... :scratch_ones_head:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
refil:
И макар производството на типа вагон WLABm да започва 65-67 година ,не се знае кога сме започнали да ги внасяме.Може в трета епоха въобще да не сме внесли от този тип,а направо в четвърта (след 70 г)
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия