Общ форум | Chit-chat > Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby
За Китай
Best Ripper:
Обаче освен забраната са взели и предпазни мерки срещу летящите от високо субекти. :spiteful: Че току виж отишъл там на работа някой Ганьо... "Ще ми кажат те на мен, че не мога да се самоубия, ай сиктир бе!" :lol:
widowmaker:
--- Цитат на: Best Ripper link=topic=3362.msg66088#msg66088 date=1318535532 ---Обаче освен забраната са взели и предпазни мерки срещу летящите от високо субекти. :spiteful: Че току виж отишъл там на работа някой Ганьо... "Ще ми кажат те на мен, че не мога да се самоубия, ай сиктир бе!" :lol:
--- Край на цитат ---
По скоро е предпазна мярка за да не би някой, изхвърляйки нещо от прозореца, да убие някой минаващ отдолу...
Иначе за фабриката на Foxcon са взели други мерки:
Там е нормално като работиш в дадена компания, да спиш и изобщо да живееш във фабриката.
Нещо като в казарма, по 10-20 китаеца в стая с кревати на 2 етажа.
anubis:
Нещо криза в бранша има и при китайските производители на модели. Или хамериканците се усетиха, че някои производства трябва да се върнат у дома.
Hi all,
A large Chinese supplier of model trains closed down today. This factory employed 3000 people and was a major producer for North American manufacturers.
This is the second large supplier to shut their doors in two years. It will no doubt contribute to delays across the industry as that factory's clients try and move their production to other, overworked factories.
The reality is that model railroad price increases (averaging 10%-25%) have not kept pace with cost increases in China, and it is often difficult for the Chinese suppliers to stay in business while meeting the demanded price point from their major North American clients.
Our industry is currently tied to Chinese production, as southern China has developed the special skill set required to produce model trains. Bringing the manufacturing back to North America would cost even more, and there are no reliable model train factories set up yet in places like India. So I think we're looking at tough times ahead in our industry: more delays and even larger price increases. At some point many modellers will say "that's it - this hobby is too expensive!" and leave. With lower sales, the prices will increase more. So this could be the beginning of an escalating negative spiral.
So far, Rapido has largely been spared from most major cost increases, but I have been warned that our costs are going up soon as well. That being said, we are looking at ways to avoid getting caught up in that negative spiral and keep our quality high and prices competitive. I will keep you guys informed of our progress.
3000 people in China have just lost their jobs a week before Chinese New Year. Not a good day.
Best regards,
Jason
Уидоумейкъра може да внесе яснота по въпроса от мястото на събитието...
widowmaker:
Той си е у дома от 1 месец насам.
pach:
Шанхай стана домакин на изложение за умалени модели на превозни средства
В Шанхай се проведе Международно изложение за умалени модели на превозни средства. Тази година шоуто привлече дори повече международни участници.
Влизайки в изложбената зала, посетителите се оказваха обградени от всякакви видове продукти. От лъскави модели самолети, изящни макети на кораби и влакчета до спортни автомобили, моторни лодки и много други. Звездата на изложението обаче бяха радиоуправляемите играчки.
Уан Юун е любител на умалените модели. Той казва, че местните производители са извършили огромен напредък през последните години. „Да вземем например мултироторните самолети, продуктите на много местни производители са далеч по-добри от чуждестранните. Чуждите марки са по-скъпи и е трудно да се намерят аксесоари за тях. Местните марки ни предлагат многообразие. Плюс това някои от системите за управление, разработени от китайски компании, са също по-добри.“
Въпреки издигането на китайските производители чуждестранните марки също има какво да покажат. Дан Родавиг е директор на отдел международно бизнес развитие към Horizon Hobby, американски производител на радиоуправляеми модели. Той сподели: „Китайският пазар е наистина важен за нас, тъй като на азиатския пазар като цяло нашите продукти не са разпространени достатъчно. Пазарът в Китай разполага с огромен потенциал, затова решихме да започнем първо от тук, след което ще разработим и останалата част от Азия“.
В Китай умалените модели на летателни апарати не са приоритет само на младите. Те са също и за хората с млади сърца. 66-годишният Ян Бугън пътува от Чанджоу до Шанхай, за да присъства на изложението. „Ние, възрастните, обичаме да купуваме различни части, аксесоари и модели за сглобяване. Изработваме си ги дори и сами. Този вид хоби ни помага да упражняваме ума и ръцете си. Заниманието помага и за предотвратяване на деменцията, която е типична болест сред възрастните“, казва г-н Ян.
Тазгодишното изложение привлече повече от 200 производители на умалени модели от над 30 страни и региони по света.
Източник - Китай днес:
http://kitajdn.dream.icnhost.net/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=372&Itemid=419&lang=bg
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия