Общ форум | Chit-chat > Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby

За Китай

<< < (6/6)

Best Ripper:
Обаче освен забраната са взели и предпазни мерки срещу летящите от високо субекти.  :spiteful: Че току виж отишъл там на работа някой Ганьо... "Ще ми кажат те на мен, че не мога да се самоубия, ай сиктир бе!"  :lol:

widowmaker:

--- Цитат на: Best Ripper link=topic=3362.msg66088#msg66088 date=1318535532 ---Обаче освен забраната са взели и предпазни мерки срещу летящите от високо субекти.  :spiteful: Че току виж отишъл там на работа някой Ганьо... "Ще ми кажат те на мен, че не мога да се самоубия, ай сиктир бе!"  :lol:

--- Край на цитат ---

По скоро е предпазна мярка за да не би някой, изхвърляйки нещо от прозореца, да убие някой минаващ отдолу...

Иначе за фабриката на Foxcon са взели други мерки:



Там е нормално като работиш в дадена компания, да спиш и изобщо да живееш във фабриката.
Нещо като в казарма, по 10-20 китаеца в стая с кревати на 2 етажа.

anubis:
Нещо криза в бранша има и при китайските производители на модели. Или хамериканците се усетиха, че някои производства трябва да се върнат у дома.

Hi all,

A large Chinese supplier of model trains closed down today. This factory employed 3000 people and was a major producer for North American manufacturers.

This is the second large supplier to shut their doors in two years. It will no doubt contribute to delays across the industry as that factory's clients try and move their production to other, overworked factories.

The reality is that model railroad price increases (averaging 10%-25%) have not kept pace with cost increases in China, and it is often difficult for the Chinese suppliers to stay in business while meeting the demanded price point from their major North American clients.

Our industry is currently tied to Chinese production, as southern China has developed the special skill set required to produce model trains. Bringing the manufacturing back to North America would cost even more, and there are no reliable model train factories set up yet in places like India. So I think we're looking at tough times ahead in our industry: more delays and even larger price increases. At some point many modellers will say "that's it - this hobby is too expensive!" and leave. With lower sales, the prices will increase more. So this could be the beginning of an escalating negative spiral.

So far, Rapido has largely been spared from most major cost increases, but I have been warned that our costs are going up soon as well. That being said, we are looking at ways to avoid getting caught up in that negative spiral and keep our quality high and prices competitive. I will keep you guys informed of our progress.

3000 people in China have just lost their jobs a week before Chinese New Year. Not a good day.

Best regards,

Jason

Уидоумейкъра може да внесе яснота по въпроса от мястото на събитието...

 

widowmaker:
Той си е у дома от 1 месец насам.

pach:
Шанхай стана домакин на изложение за умалени модели на превозни средства

В Шан­хай се проведе Меж­дународно изложение за умалени модели на превозни сред­с­тва. Тази година шоуто прив­лече дори повече меж­дународни учас­т­ници.
Влизайки в излож­бената зала, посетителите се оказ­ваха обг­радени от всякакви видове продукти. От лъс­кави модели самолети, изящни макети на кораби и влак­чета до спор­тни автомобили, моторни лодки и много други. Звез­дата на изложението обаче бяха радиоуп­рав­ляемите играчки.
Уан Юун е любител на умалените модели. Той казва, че мес­т­ните произ­водители са извър­шили огромен нап­редък през пос­лед­ните години. „Да вземем нап­ример мул­тиротор­ните самолети, продук­тите на много мес­тни произ­водители са далеч по-добри от чуж­дес­т­ран­ните. Чуж­дите марки са по-скъпи и е трудно да се намерят аксесоари за тях. Мес­т­ните марки ни пред­лагат многооб­разие. Плюс това някои от сис­темите за управ­ление, раз­работени от китайски ком­пании, са също по-добри.“
Въп­реки издигането на китайс­ките произ­водители чуж­дес­т­ран­ните марки също има какво да покажат. Дан Родавиг е дирек­тор на отдел меж­дународно биз­нес раз­витие към Horizon Hobby, американ­ски произ­водител на радиоуп­рав­ляеми модели. Той сподели: „Китайс­кият пазар е наис­тина важен за нас, тъй като на азиат­с­кия пазар като цяло нашите продукти не са раз­п­рос­т­ранени дос­татъчно. Пазарът в Китай раз­полага с огромен потен­циал, затова решихме да започ­нем първо от тук, след което ще раз­работим и останалата част от Азия“.
В Китай умалените модели на летателни апарати не са приоритет само на младите. Те са също и за хората с млади сърца. 66-годишният Ян Бугън пътува от Чан­джоу до Шан­хай, за да присъс­тва на изложението. „Ние, въз­рас­т­ните, обичаме да купуваме раз­лични части, аксесоари и модели за сглобяване. Изработ­ваме си ги дори и сами. Този вид хоби ни помага да упраж­няваме ума и ръцете си. Заниманието помага и за предот­в­ратяване на демен­цията, която е типична болест сред въз­рас­т­ните“, казва г-н Ян.
Таз­годиш­ното изложение прив­лече повече от 200 произ­водители на умалени модели от над 30 страни и региони по света.

Източник - Китай днес:
http://kitajdn.dream.icnhost.net/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=372&Itemid=419&lang=bg

Навигация

[0] Списък на темите

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия