Автор Тема: Das "Pauli": Дизелови локомотиви с малка мощност от LKM DDR  (Прочетена 21126 пъти)

Марио Евстатиев - БЛФ

  • Гост
  • Trade Count: (0)
...dispatcher...

Сега по темата!

V22.360, фабр. №262434/1973 г. е закупено за 16 хил. лв. от СК13 Трансстрой АД, работи 2 години в дупките на столичното метро, след което преди два месеца като старши машинист се качих аз. С финансиране от СК13, от името на Сдружение "БЛФ" заедно с хора от депо Стара Загора, извършихме аварийно-възстановителен ремонт на машината, който не е от най-бляскавите, но за 15 дни, през които бях освободен от теглене на заваръчния вагон, направо си е подвиг. Сега на път, продължавам да доизкусурявам разни неща по машината, за да блесне в цялата си красота.

Има предварителни разговори със СК13, гласи се и споразумение, та наесен да видим "Хубавото Стойче"(както бе кръстена машината в депо СЗ) на атракционен влак, с който дай Боже най-сетне да пречупим съмненията и да привлечем още съмишленици към идеята "64.19".
« Последна редакция: 26 Май 2012, 20:56:33 от Dispatcher »

Rizar

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Ето моя снимка:

Марио Евстатиев - БЛФ

  • Гост
  • Trade Count: (0)
VEB не е предприятие, то е народно обединение на индустриялните предприятия в ГДР. Името на самия завод е Lokomotivbau "Karl Marx", Потсдам, Бабелсберг. След 1970 г., предприятието е преименувано на VEB Klimatechnik "Karl Marx", но продължава да прави локомотиви чак до 1974 г., когато производствената програма за "Паули" отива в историята с излизането от производствените линии на последните заготовки за V10(!) и V22/23. Интересното е, че до тази късна година заради голяма поръчка за Виетнам и Канада(!) от над 500 бр V10, заводът продължава да строи тази концепция от 1959 г. Впоследствие, Виетнам се отказва, закупувайки "Хеншел"-и, а за Канада, поръчката е изпълнена към средата на годината. По същото време, България чрез дружеството си "Машимпорт" търси V22 за индустрията - захарните заводи в София и мелничния комбинат в кв. Захарна Фабрика. От завода отговарят, че V22 вече не се предлага и няма налични машини, но могат да им предложат някое от нереализираните на външния пазар V10b. Така, след доста умуване от страна на наши инженери(тогава дирекция "Локомотивно стопанство" на ДСО "БДЖ" е одобрявала типовете и за индустрията), в България се доставя една бройка V10b с фабр. № 252567, което по настоящем е въпросният "Павел" от мелницата в София. Тя е и една от малкото машини, доставени у нас след преименуването на завода в гр. Потсдам. Такава машина е също и едно V22, находящо се в ВРЗ-99 гр. Септември.

Заводска табела с новото име на завода:
« Последна редакция: 26 Май 2012, 13:24:53 от Марио Евстатиев - БЛФ »

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Цитат на: Марио Евстатиев - БЛФ link=topic=3367.msg78457#msg78457 date=1338027745
VEB не е предприятие, то е народно обединение на индустриялните предприятия в ГДР

Грешиш. VEB или Volkseigener Betrieb означава "Предприятие - народна собственост" и е абревиатура, оказваща конкретно най-мосовия вид легална собственост в ГДР. Огромната част от индустрията и услугите в Източна Германия по време на социализма са "народна собственост", както и в останалата част от соцлагера.

Извинете ме за офтопика.

Марио Евстатиев - БЛФ

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Мерси за поправката, аз го знаех като народно обединение, но очевидно нещата са сходни в тълкуването.

Темата е изчистена от офтопика. В случай че някой си позволи отново да нарушава добрия тон, директно ще бъде наказван.

Dispatcher
« Последна редакция: 26 Май 2012, 20:58:41 от Dispatcher »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Не разбрах  :scratch_ones_head: от кога е "офтопик",
 изказването на подкрепа към едно благородно дело
и отправянето на насърчителни изрази към неговите изпълнители????
 :( :( :(

С риск от пореден бан дори, аз пак съм в "офтопик"
(а какво стана със задраскването на мненията ????...та моето е изтрито!!!!)
и отново казвам ---->



БРАВО МАРИО!!!!!! НЕ СЕ ОТКАЗВАЙ ДОРИ И НЕ ВСЕКИ ДА ГО ОДОБРЯВА!!!!
 :wild: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :hi: :hi: :hi: :hi:
« Последна редакция: 27 Май 2012, 21:01:58 от Dispatcher »

Der Hetzer

  • Trade Count: (59)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1526
  • Рейтинг: 148
Само ти ли не забеляза, че от както не плащаш членски внос и не запояваш жички на теб се гледа с друго око?

И двамата опасно се заигравате с коментарите по адрес на форумната администрация! Позволявате си да критикувате действия на админи (вкл. заядливи подмятания и глупави намеци), което е забранено от правилата на форума. При следваща подобна проява ще бъдете наказани директно с месечен бан!

Dispatcher
« Последна редакция: 27 Май 2012, 22:19:13 от Dispatcher »

Марио Евстатиев - БЛФ

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Ето някоя и друга снимка от работните мигове с V22.360 :)





Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1538
  • Рейтинг: 384
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Първата снимка е като от макет :)
А на третата - какво мери мултицета?  :blush2:

Марио Евстатиев - БЛФ

  • Гост
  • Trade Count: (0)
На третата меря напрежението на АБ, подавано от алтернатора, тъй като имах проблеми с него, които слава Богу бяха отстранени. А иначе, днес "Паули" тракцията отново доказа своето място в категорията "локомотив" след като на гара Кермен бе проигран аварийны сцеп :dance1:

За какво иде реч:
Днес отново бе доказана ефикасността на малката тракция, след като в гара Кермен, работници на ДП "ТСВ" оставиха 5 хопер-дозатори на изолираното звено след прелеза в гарата и така направиха невъзможно завъртането на стрелка №2 и изкарването от 1-ви коловоз на локомотив 55-211 на "Трансстрой", който трябваше да прикачи вагоните. По аварийна необходимост, локомотив V22.360 бе изкаран от 4-ти коловоз и по сигнал от постови стрелочник, преминавайки през 3-ти коловоз на гарата подходи към оставените на открития път вагони. Същите бяха прикачени и след извършване на проба "А", изтеглени в гарата на 3-ти коловоз, където маневреният състав изчака преминаването на БВЗР 8611 "Слънчев бряг". След изпращане на влака, локомотив V22.360 гарира хопер-дозаторите на 5-ти коловоз.

Снимка от събитието: