Автор Тема: Das "Pauli": Дизелови локомотиви с малка мощност от LKM DDR  (Прочетена 22409 пъти)

Марио Евстатиев - БЛФ

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Das "Pauli": Дизелови локомотиви с малка мощност от LKM DDR
« Отговор #15 -: 24 Октомври 2011, 21:04:22 »
Машината не е на призмата. Просто е дадена плътно до края на коловоза за да се съберат още машини. Това по времето, когато депата бяха пълни беше практика. "ПАВЕЛ"-четата имат възможност леко да "задерат" с челната си греда в призмата без да се повредят, защото нямат плуг, а само "метли" за очистване на релсите. Виждал съм ЕМВ 32-ра серия, забило плуг в призмата, само и само да съберат още една секция на същия коловоз.

Марио Евстатиев - БЛФ

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Das "Pauli": Дизелови локомотиви с малка мощност от LKM DDR
« Отговор #16 -: 25 Октомври 2011, 07:11:20 »
Малко MADE IN BULGARIA по темата :lol:

1. Двойна тяга, съставена от "ПАВЕЛ"-чета


2. Мелнична маневра


3. Майстор Миро


ВИДЕО:
1. Управление на V10b: http://www.youtube.com/watch?v=ER-JorBoAQ0&feature=related
2. ТВ "Източни родопи" за малките локомотиви у нас: http://www.youtube.com/watch?v=9-IPaOQ4AnU&feature=related

Марио Евстатиев - БЛФ

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Ето и малко информация какво се случва с възстановителния ремонт на локомотив 64.19:

1. На 10.11.2011 г най-сетне шкафа на пулта за управление беше дробеструен и грундиран с двукомпонентен грунд, като сега очаква боядисване с хамершлак №134.


2. В същото време бе проверено и пасването на новозакупения оборотомер върху приборния панел от пулта.


3. Опроводено бе и общото осветлиние на пулта(уредите имат отделно вътрешно осветяване), като същото бе проверено и под напрежение.


4. "ТРАНСВАГОН" АД гр. Бургас осигурява 2 бр нови винтови спрягове за локомотива. Лично Изпълнителният директор на завода Г-н Димитър Плачков се свърза с мен за да ми съобщи добрата новина и да уточним доставката им до база на БЛФ.

Ръководството на Сдружение "Български Локомотивен Форум" усилено води преговори с различни компании относно дофинансиране на проекта, като идния Вторник предстои поредната среща с представители на бизнеса.

Всеки желаещ да се запознае от близо с работата по проекта е добре дошъл! Разрешено е фотографиране на всички процеси.

За контакти: Сдружение "БЛФ", секция "Тягов подвижен състав"
e-mail: traction.blf@gmail.com
tel: +359 886 559 230, +359 887 544 304

jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1350
  • Рейтинг: 209
Скици, чертежи и размери на Pauli могат ли да се намерят от някъде !?

Марио Евстатиев - БЛФ

  • Гост
  • Trade Count: (0)
В първата част на темата има скици и чертежи. Локомотивите от трите модификации са с еднаква дължина, ширина и височини. Различават се по някои козметични изменения:

V10 - скосена челна решетка, липсват малките прозорчета  до фаровете на гърба на будката
V22 - специфичен скос на страничната престилка

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6713
  • Рейтинг: 1088
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък

Марио , браво ! Страшно ме кефи тази машинка!! Съжалявам ,че не съм богат и не мога да помогна финансово  :(

Марио Евстатиев - БЛФ

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Адри, то като цяло българина не е богат. Важно е начинанието и резултата от него. Моралната подкрепа също е нещо, пък ма и хиляди други нефинансови форми, под които да се помага в проекта - труд, контакти с фирми и др.

Марио Евстатиев - БЛФ

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Вчера направих екстрена "совалка" до Бургас, където посетих "ТРАНСВАГОН" АД за да се среща с Изпълнителния директор Г-н Димитър Плачков. Повода за срещата бяха предварителни разговори с него от страна на Г-н Милко Еленков, който бе поел ангажимент да съдейства на Сдружението в завода и наше писмо относно техническо съдействие, изразяващо се в доставката на 2 бр. винтови спрягове за локомотив 64.19. По време на разговорите бяха обсъдени и други аспекти, в които Сдружението и "ТРАНСВАГОН" могат да си сътрудничат. В крайна сметка, пътувайки от Бургас към София се прибрах с този ценен товар за нашата машина:


Благодарности към хората, които въпреки тежките времена в БЪлгария се отзовават на такива каузи като възстановяването на музеен подвижен състав.
« Последна редакция: 16 Ноември 2011, 16:11:36 от Марио Евстатиев - БЛФ »

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2041
  • Рейтинг: 1435
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Марио,проявяваш рядко срещан ентусиазъм за което  :hi: ти свалям.
Желая успех и следя темата с интерес! :good:

Марио Евстатиев - БЛФ

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Много скоро е възможно "в играта" да влезе една добре позната машина - V10b :) Гласи се нещо около него.

Марио Евстатиев - БЛФ

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Das "Pauli": Дизелови локомотиви с малка мощност от LKM DDR
« Отговор #25 -: 06 Декември 2011, 09:50:50 »
Уважаеми приятели,

Сдружение "Български Локомотивен Форум" вече има страница във facebook на адрес: http://www.facebook.com/Association.BLF

Там публикуваме актуални новини около развитието на проект "Възстановяване на локомотив 64.19", както и цялостна информация относно нашите дейности и цели. На стената ни можете да пишете коментари, да давате предложения или да изразите своето мнение за нас.

Марио Евстатиев,
Управител на Сдружение
"Български Локомотивен Форум"


п.с.: Админите ако сметнат, че не е за тук, могат да преместят или изтрият поста.

turboto

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Нещо интересно на което попаднах в нет-а

http://www.kostenloses-forum.com/board/v15-dr-spur-0-,nxu,01642644nx1878,t,2153.html

Марио Евстатиев - БЛФ

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Още едно "Павел"-че, спасено със съвместните усилия на СБЛФ и СК-13 Трансстрой АД. Машината е V22.360, фабр. № 262434/1973 г., доставена у нас за стъкларския завод в гр. Перник, в последствие закупена от частен предприемач, откарана в бившия АТЗ - Стара Загора, където претърпява ремоторизация и през 2010 г. е продадена за 16 000 лв на СК-13. До м. Март 2012 г. работи в строежа на софийския метрополитен, след което е извадена и поверена на грижите на машинист сл. № 592 от Секция "ТПС" при СБЛФ, който организира провеждането на аварийно-възстановителен ремонт в локомотивно депо Стара Загора, след което машината под неговите грижи отново се труди неуморно, теглейки работните влакове на СК-13. Извършена е и частична реставрация, а външното оцветяване е по проект на СБЛФ. Остава да се довърши боядисването на ръкохватките на будката и стъпенките. Предстои подписване на споразумение със СК-13 и сертифициране на локомотива с цел същият да проведе серия от атракционни пътувания, които от своя страна да донесат дивиденти за завършване на възстановителния ремонт на другата музейна машина - 64.19, която престоява във ВЗ "Интерком" гр. Дряново.

Ето малко снимки на машината:




CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Цитат на: Марио Евстатиев - БЛФ link=topic=3367.msg78378#msg78378 date=1337847323
(Image removed from quote.)

                                Nikon D70     

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Марио, подравления. Изключително много се радвам на всяко успешно начинание на БЛФ, браво.

...dispatcher...
« Последна редакция: 26 Май 2012, 20:57:18 от Dispatcher »