И понеже няма как да го снимам, щото съм в Китай, налага се да ползвам готови снимки от оня сайт,
както и една такава, направени със сапунерката от жена ми:

На картинката от сайта има едно единствено несъответствие - колелата на 43026 са с черен никел,
просто това там е ходова част от 43025.
Ето и реално фото на моя локомотив:

Няма да ви занимавам с историята на тоя локомотив, мисля, че вече е писано по тая тема във форума.
Ще се спра основно на техническото изпълнение на модела на Роко.
Локомотива е част от сет, който Роко произвежда между 1987 и 1991г.
За сведение по това време само две фирми използват оригиналните цветове на пруската администрация -
Роко и Трикс - маслинено зелено-кафяво и червено кафяво за ходовата част.
По същото време Флайшман използват едва ли не сигнално червено за ходовата част и по скоро приличащо на
вюртембергско бледо зелено за нагоре. Едва техния S6 (4828, сет 4898 2001г.) има ливрея с реалните пруски цветове.
Роко са си Роко, просто са били са добри дори и преди повече от 20г.
Локомотива е детайлен, макар, че има и недоизкусурени нещица по него, но човек ако има сръчни ръце, не е проблем да си ги оправи.
Има тих и плавен ход, благодарение на мотора с маховик,
не дотам добро осветление, но пък това лесно може да се оправи със подмяната
на крушките със топлобели светодиоди с голям интензитет, понеже има достатъчно място.
В момента фирмата пуска реновирано производство на локомотива, вече с место и купулунг за декодер, нов мотор, нова платка и т.н.,
но в епоха 2 и 3, както и вагоните от S-Bahn-a, но с цветовете на DRG.
Допълнението по темата, както и снимки на разглобения локомотив в средата на март като се прибера в бг.