През 1998-99-та е точно така, както е на снимката. Преди това - от май 1997-а до май 1998-а е София-Плевен, като тръгваше от София след обяд в 4.10. Още преди това, от пускането му през април 1997-а до влизането на новото разписание през маи същата година, за около месец, тръгваше в седем без десет вечерта, вероятно поради нямане къде да го набутат в стария график. Което не беше много удобно, понеже тогава тролеите в Плевен спираха в 10 вечерта и последните за Дружба, Сторгозия и т.н. се хващаха на магия.
Първо бяха три вагона втора класа и два първа, само с малко по-широки седалки, рециклирани в Дряново от стари ГДР-ски кушети. Това бяха първите съвременни за времето си безкупейни вагони в БДЖ, с климатик и с автоматични врати. Бяха боядисани в бяло и червено, за разлика от по-нататъшната 63-та серия. Имаше и ресторант. Сега тези вагони седят на закрито в Дряново, като са пребоядисани в синьо и от години чакат БДЖ да си плати ремонта и да си ги вземе. В албума на semafor4o има снимка на такъв вагон с първоначалното оцветяване.
На другата година, като тръгна до Пловдив, смениха състава с пет сини вагона 63-та серия, рециклирани в Унгария, пак на основата на стари ГДР-ски вагони. Първа класа нямаше. По техен образец после в Дряново направиха 50 второкласни, 13 първокласни и по-късно четири второкласни с възможност за превоз на хора в инвалидни колички. "Образецът" беше показан през есента на 1997-а на Пловдивския панаир - рециклиран унгарски вагон първа класа, доста по-луксозно изпълнение от нашия вариант - коренно различни седалки, килимче в салон, врати, също той имаше и вакуумни кенефи, за разлика от нашите, които ги направиха с "дупка".