Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Основни похвати в макетирането | Basic steps in creating a layout

Контактна мрежа

<< < (9/37) > >>

Vlado:
В случая с моя макет при поставянето на контактна мрежа правя един голям компромис, а именно, че по нашата жп мрежа няма дълги участъци само с железни стълбове. Може би единственото място, където срещнах цяла поредица от тях е на Подуене - разпределителна централен район, южната обходна. Е, няма как - не се прозивеждат дори и близки до нашите бетонни стълбове и освен с компромис друг начин не намерих да електрифицирам. Тъй е то... моделизъм. :)

Mixy:
Някой може ли да ме светне кога и поради какви съображения се позлват съответно бетонни или решетъчни стълбове в релаността?

gzo:

--- Цитат на: Mixy link=topic=349.msg58662#msg58662 date=1304157689 ---Някой може ли да ме светне кога и поради какви съображения се позлват съответно бетонни или решетъчни стълбове в релаността?

--- Край на цитат ---

Правило ми е впечатление, че железните се ползват предмно в участъци с големи и дълги завои. Това ми говори, че се ползват в участъци с по-големи натоварвания на КМ.

plto4ka71:
Не съм сигурен от какво зависи, но по 2-ра линия са си бетонни и в Балкана, и в равнината... http://www.vbox7.com/play:33ee2244  - това е пример, след Мездра. Там започват и високоскоростните участъци...?! А, стълбовете са почти навсякъде бетонни. А ето и след Червен Бряг,  http://www.vbox7.com/play:0725a3c3

Vlado:
На втория клип "Рупци - Хумата" пътят, по който се движи влакът, почти изцяло е с или решетъчни метални стълбове, или от релса (пак метални). Да си призная, не знаех, че по нашата мрежа се ползват релси за стълбове. Факт, който ни улеснява нас моделистите, защото, ако не се лъжа, Вайсман предлагат такива стълбове за контактна мрежа или поне подобни (Н-профил):



 :yes:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия