Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Основни похвати в макетирането | Basic steps in creating a layout

Контактна мрежа

<< < (13/37) > >>

lubomir:
Като става въпрос за контактна мрежа, много ми се ще да споделя, че типично българската контактна мрежа е като някакво изключително слабо копие на контактната мрежа, която оня ден видях, че се монтира на новата жп линия от Пловдив за Свиленград. Дори нямате на идея колко плътно желязо има сложено в металните стълбове и какво представляват фермите за местата където се окачват 2-3 и повече коловози. Само за пример ще дам, че основата на стоманен стълб за 1 коловоз със сечение двойно Т (не знам кой точно номер е, но ребрата са по 25-30мм дебели) е с дебелина 50мм. Направихме и снимки, но за съжаление не са при мене в момента.
Ето и два примера от сайта на новата линия за илюстрация и сравнение с това което ви е познато до момента




Обърнете внимание както на плочата за основа на стълба, както и на самия стълб. Видно е че мрежата се изгражда изключително стабилно!!!! Дано така е да е и със самия железен път.
Впечатлен съм и от направите на новите гари и спирки. Ако се изключи околната мизерна обстановка, човек би казал, че се намира някъде в Австрия примерно.

bdz43r:
http://bgrail.info/photos.php?mode=show_album&id=215
Това са снимките от моята експедиция преди 2-3 дни.
Вижда се ясно контактната мрежа, стълбове, конзоли, многопътни напречници и пр.

Конзолите и фиксаторите са по френски модел. Интересно е, че новата гара видин и прилежащата инфраструктура бяха оборудвани със същите конзоли и фиксатори, въпреки че обектът е друг.

Vlado:
Ние се движим още по старата система:



 :spiteful:

ivo:
Еииии Влади :) нямаш спирачки бре човек. Върна се от море и веднага ни започна с тез гледки греховни ;)

gzo:

--- Цитат на: lubomir link=topic=349.msg63777#msg63777 date=1312292886 ---Като става въпрос за контактна мрежа, много ми се ще да споделя, че типично българската контактна мрежа е като някакво изключително слабо копие на........
--- Край на цитат ---

Любо и на мен ми направят впечатление новите стандарти в ЖП строежа. Новия тип спирки и гари се изграждат по подобие на тези в Англия. Там всяка спирка и граичка е оградена изцяло и достъп до нея става само през 1 вход/изход. И пак така с високи рампи, и линия зад която трябва да се седи докато пристига влака, ел. информационни табла и т.н. Въпрос на отрицателно време е всичко да се осере, издраска, изкърти и изчопли.
Владо, моля не качвай подобни снимки особено вечерно време, че нощем не може да се спи  :fie: 

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия