Да допълня и аз нещо за вписването.
Обикновено мислим само за вписването в крива, или както се изразяват специалистите-вписване в план.
Но много важен момент е вписването в профил! Теоретично си представяме, че двете релси са идеално прави, но на практика те са вълнообразни. И тук е много важно всяко колело на возилото да има известно вертикално изместване, за да следи този вълнообразен профил и да стъпва винаги върху релсата! В противен случай дерайлирането и лошото токоснемане ще бъдат твърде често явление.
При моделите на парни локомотиви вписването в профил има изключително разнообразие от решения, някои много оригинални, но едва ли ще мога да ги опиша тук. Понеже в случая става дума за ЕМВ серия 32, решението за вписване в профил е значително по-просто от парните локомотиви.
Двете талиги трябва да носят рамата в три опорни точки под формата на триъгълник с върха назад по посока на движението. Т.е. едната талига трябва да има две твърди странични опори с рамата, а втората талига да има само една опора в централния болт.
Дано съм го обяснил достатъчно ясно.