Привет!

Предлагам на вниманието Ви един мноооого стар
непрофесионален превод на 201-017 стр. от горепосочената книга.
Преводачката не е техническо лице, направи го преди много време заради сините ми очи

, така че не приемам зъбения.

Това не е цялостно ръководство за направата на определен модел. Въпреки това, и 20 % от съветите да бъдат употребени, пак ще е добре. Тези методи по принцип са универсални, но с по-голяма тежест към типоразмерите НО и по-малки.
Ще добавя няколко реда, с които започва изложението:
При построяването на модела е добре да се започне с ходовата част (рисунка 171). Рамата се прави от медна ламарина, латун или плексиглас; дебелината на заготовките трябва да е 1-1,5 мм. Отделните елементи на ходовата част се съединяват помежду си чрез запояване, винтови съединения, а при изготвянето им от плексиглас се лепят.

С времето възнамерявам да Ви предложа ЦЕЛИ упътвания за фризиране, преработване и пълно самостоятелно изработване на подвижен състав - локомотиви и вагони.
Възнамерявам да продължа с бивша любима

моя тема - "Преработване на теснопътни локомотиви в НО".
Преди години това съм го правил неведнъж и сме джиткали локомотиви най-вече в Н0m и съвсем малко в Н0е.
Ние си бяхме Еди и бате Стойко от София, Стефан Чернев от Русе и няколко другарчета от Варна.
Мисля си, че още имам запазени BR55, BR89 в H0, както и от двете малки четириосни парни машинки в ТТ; плюс месингови части, специално направени във Варна. Горепосочените локомотиви ги купувахме по десетина бройки и тотално ги разкулачвахме.

До скоро или до някога си...

Борис