Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Интересни снимки на български подвижен състав

<< < (266/356) > >>

pach:
това може и да го имаме вече ама...

https://www.drehscheibe-online.de/foren/file.php?017,file=122602

МАШИНИСТ:
https://de.wikipedia.org/wiki/%C3%96BB_2020 Почти вярно преведено,но има интересни препратки свързани с други локомотиви и вагони.
Интересно е да се обърне внимание на :
хидропредавателната кутия - маневрен локомотив
ходообръщача : пак маневрен локомотив
талига : електровоз
редуктори - маневрен локомотив , електровоз
окачване : пътнически вагон
ДВИГАТЕЛ Т12 b - от V 200 - МАЙБАХ - Maybach MD 650 MTU MB 12 V 493 TZ , чиито характеристики са еднакви с тези на Т 12 б .
Външна прилика , компановка , кабини, решетки ,  фарове , плугове , буфери - V 200 , GUTZOLD V-180 , ASEA - NOHAB - TMZ ,  DSB .......
Всички конструирани преди 2020.01.
Особено - V 200 двигатели --- Maybach MD 650 MTU MB 12 V 493 TZ .
А двигателя T 12 c е следващо поколение на МАЙБАХ.
ЕТО това е сборная .... 04 - Дх1 - .....
На V 200 като махнеш тумбаците и изтеглиш малко напред кабините и вземеш от TMZ и DSB --- получаваш 04.
А там някъде е и V - 180 - BR-118 и BR-119 , като втория е по-близо до шведската машина.

МАШИНИСТ:
Единствения дизелмотор с 4 клапана и 2 дюзи като втората просто не е монтирана , но има място за нея.
Само в бойната техника са се дублирали елементите по онова време.
Всичко по 2 , за по-сигурно
Вероятно двигателя на МАЙБАХ , който после е т 12 б - т 12 с е бил проектиран в началото на 50-те или края на 40-те за кораб , подводница или танк , или пробвана конструкция от времето на войната.
Интересно е турбината - турбокомпресора качва мощността на Т 12 б с 300 к.с. , макар налягането да няма и 1 атмосфера като работи постоянно и се пали с електрически стартер,нещо което при големите мощни машини не се среща често.
С въздух под налягане и стартерен двигател с вътрешно горене и честия вариант.

dred77:

--- Цитат на: МАШИНИСТ link=topic=3529.msg109354#msg109354 date=1509397008 ---Единствения дизелмотор с 4 клапана и 2 дюзи като втората просто не е монтирана , но има място за нея.
Само в бойната техника са се дублирали елементите по онова време.
Всичко по 2 , за по-сигурно
Вероятно двигателя на МАЙБАХ , който после е т 12 б - т 12 с е бил проектиран в началото на 50-те или края на 40-те за кораб , подводница или танк , или пробвана конструкция от времето на войната.
Интересно е турбината - турбокомпресора качва мощността на Т 12 б с 300 к.с. , макар налягането да няма и 1 атмосфера като работи постоянно и се пали с електрически стартер,нещо което при големите мощни машини не се среща често.
С въздух под налягане и стартерен двигател с вътрешно горене и честия вариант.

--- Край на цитат ---
И коя е тая бойна машина ,дето има място за 2 дюзи ,а втората трябва да и направя резба да я завия? Или просто отливката е такава на главата. Немците нямат нито една машина с дизелов двигател ,през втората световна. Тази 1 атмосфера на турбината ,дори и сега /при новите common rail мотори е напълно достатъчна , /максимума е 2бара / за тези 300 коня за двигател с такъв литраж. Относно изказването  дали е сбирщайн ,или не ,затова е машина защото са ползвани различни агрегати и възли на различни производители. Mercedes ,bmw ,vw ,peugeot имат двигатели ,скоростни кутии ,esp ,abs, и т.н. управлявани от Bosch ,Siemens, Magneti marelli , Lucas и т.н. , но колата си е на производителя и само негова .
 П.П. Това ,че някога си карал мерцедес не значи ,че знаеш дали е бил Bosch EDC15,EDC16,EDC17,Siemens CID802,803 или Магнети умрели :).

МАШИНИСТ:
Ако някога си имал допир до ремонта на двигател Т 12 Б  , горенаписаното е излишно, с което и въпросите .
Същото важи и ако някога си имал допир до ремонта на самолетни и корабни машини.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия