Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Интересни снимки на български подвижен състав

<< < (332/356) > >>

TANO:
Според  мен не е удачно да коментираме художествената стойност и стил на рисунките, защото това все пак е изкуство. На един не му харесва тъмния фон, друг пък ще напише, че точно тъмния фон е най хубавия. Въпрос на вкус. По скоро ми е интересно да чуя това ли беше най нужно? Добре, и на запад  рисуват по локомотивите, ама не са им останали като на нас 20-30 машини в цялата им железница, които едвам вървят. Надвили са си над масрафа. А при нас това е като на гол тумбак –чифте пищови. На фона на тоталната разруха и унищожение на железницата, да дадеш на някой 30 бона (сумата я прочетох във Фейса – не знам дали е вярна) да нашари някой разпадащ се локомотив като циганска каруца? Светъл лъв на тъмен фон за 30 бона върху гнили ламарини на разпадащи се локомотиви не е изкуство. За мен си е жив цинизъм. Цинизъм спрямо техниката, която се пали вече всеки ден, заради липса на части и поддръжка,или пък спрямо хората, които бачкат цял месец за 700-900 лв. и непрекъснато питат във Фейса дали тая седмица ще им дадат заплатите за отпреди 2 месеца. Поне така си мисля аз. Може би защото също не ги разбирам тия работи, а така също не разбирам и от изкуство, за което моля да ме извините!

Krasi Tankista:
Е нали чакаме всеки момент да пристигнат нови локомотиви за 160 км.ч.  :bb:

gzo:

--- Цитат на: TANO link=topic=3529.msg116380#msg116380 date=1567004033 ---....хората, които бачкат цял месец за 700-900 лв......
--- Край на цитат ---

Точно затова има пари за иху-аху. Взели от едните, дали на другите  :suicide: :paint:

mitko0888:
Едно вагонче, чистак новичко:

"Arlöfs Mekaniska Verkstad & Waggonfabrik in Schweden 1913 nach Verbandsbauartzeichnungen an die BDŽ"



И едно от 50-те, Щутгарт, доработено за плодове.

mitko0888:
Изникнаха още две снимчици:

Декември 1966


Това май е от същия влак от 50-те в Щутгарт, но вече на дълга база

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия