Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Интересни снимки на български подвижен състав
pach:
Оглеждайки мрежата за българска двуосна моделна цистерна в Н0,
попаднах на нещо интересно - стара четириосна цистерна и зелен хопер-дозатор,
снимани на гара Горна Оряховица:
Изведен от експлоатация вагон-цистерна ("Verdingen"?), Горна Оряховица, 21.8.2011 г.
...не че хопера се вижда много де... ;D
ПП....ееее, добре де, няколко са цистерните и снимките... :blush2:
...има и други ценни снимки
ще ги публикувам след малко
pach:
Е тази цистерничка, ако я искаме за модел, ще трябва и сами да си я направим! :good:
Двуосна цистерна, построена през 1943 г. от MAN в Нюрнберг, с малки изключения,
практически е в оригиналното си състояние - гара Долапите - 22.8.2011
toniemi:
А помните ли като ви питах за електрокарчетата...излезе тази снимка във фейсбука:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=669127497875769&set=p.669127497875769&type=3
toniemi:
https://scontent-muc2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/256322550_2597523850429424_3684210226977570142_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-5&_nc_sid=825194&_nc_ohc=uNb7V6j2vlsAX-YBS0y&_nc_ht=scontent-muc2-1.xx&oh=00_AT-xeGfHjMGywsIxSaYuLFJK3KT7Hj9_8O3FYyTqdHOO0Q&oe=61FBDD1D
pach:
&bgflag &bgflag &bgflag
Подходящи "донори" за БДЖ цистена от II/III епоха стават старите цистерни
на Piko например, или малко от новото производство на BRAWA:
PIKO 5/6408/200
или PIKO 5/6408/140
Впрочем фотографията от фейса с електрокарните платформи е от славното минало на т.н. "Завод 12" в София.
Ясно се виждат и покривите на т.н. "Инженерна работилница" (Балканкар) на ъгъла между бул. Борис III и
(бивш бул.9-ти септември и ул.Димитър Зехтинков) настоящ бул.Александър Гешов. Под композицията
е горното отклонение (пресечените две релси са на трамвайна линия №5) от гара "военна болница" към западната
товарна рампа на завод 12. А линията (околовръстната на София) от гара Военна болница към гара Захарна фабрика,
се спуска в непосредствена близост към отклонението за гара Сердика и от гара Стан, към северната товарна рампа
на същия завод 12. Сега това спускане под бул.Борис III е всъщност автомобилния проход под него на същото кръстовище,
реализирано от кмет Фандъкова, чрез изтупване от прахта на проект от 1972 год.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия