Интересното е, че вагоните май са били с дървена обшивка, защото шведите едва след голямата им катастрофа през 1918 г,
когато изгарят доста пътници, започват да произвеждат метални кошове - за това в техните статистики ги водят "нитовани" и "заварени".
Само че металното производство е въведено едва през 1921 г. (поне при тях)
така че нашите вагони произведени десетилетие по-рано, има вероятност да са били дървени.
Ако това е така, едва ли някъде е оцелял такъв вагон...освен ако не е било направено нещо по-специално (за експонат например).
На снимката от Иво, се виждат (от дясно на ляво) врата, малък прозорец, шест големи прозореца (един е за дима) и един който май е малък (симетрично на дясната страна - най-вероятно за тоалетната).
За съжаление снимката е "хванала" вагона само до там...обаче съдейки по триъгълния "обтегач" под тези купета и наличието на талига в ляво,
смятам че вагона не е комбиниран І / ІІ класа (АВ) а ми си е чиста І-ва класа. Там в ляво е и именно ясно написано "1".
Тоест ако се вгледа човек под №14 014 има и само една буква, която наподобява "А"!!!

Също така почти през целия кош има характерната за І-ва класа жълта линия (ливрея) под покрива!
