Автор Тема: Интересни снимки на български подвижен състав  (Прочетена 542005 пъти)

Petko Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 350
  • Рейтинг: 110
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #405 -: 08 Февруари 2014, 22:13:48 »
Това е атракционен влак на Калояновец.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #406 -: 09 Февруари 2014, 20:17:14 »
Коя година е това?

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6710
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък

Petko Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 350
  • Рейтинг: 110
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #408 -: 10 Февруари 2014, 16:02:10 »
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=3529.msg93533#msg93533 date=1391969834
Коя година е това?
Годината е 1993 или 1994. Тогава запалиха 14.25 в база "Калояновец", след което маневрира с няколко товарни вагона в района на гарата.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #409 -: 10 Февруари 2014, 16:26:49 »
И 14.25 е заприличала на нищо и е невъзстановима за по-малко от 10 години..... Без коментар.  :angry:

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5530
  • Рейтинг: 622
  • Красотата е в детайла!
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #410 -: 10 Февруари 2014, 16:47:18 »
И аз това се чудя, защото 14.25 през цялото време се е пазела на закрито. Откъде се появиха сега тези проблеми, просто недоумявам...

Petko Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 350
  • Рейтинг: 110
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #411 -: 10 Февруари 2014, 18:20:29 »
Състоянието на 14.25 беше лошо още тогава. Затова не разрешиха пътуване с локомотива, а само имитации на товарен влак напред-назад в района на гарата. Вероятно не е било редно въобще да палят машината, но явно са направили компромис заради чужденците и парите им.......

ivo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2006
  • Рейтинг: 558
  • HO - II-III, София
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #412 -: 18 Февруари 2014, 09:57:54 »

Petko Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 350
  • Рейтинг: 110
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #413 -: 18 Февруари 2014, 19:51:31 »
Приятните изненади не свършват, за което за пореден път благодаря  :hi: Има ли някой идея коя е гарата на снимката? Аз се колебая между Якоруда и Черна места.
« Последна редакция: 18 Февруари 2014, 19:55:13 от Petko Ivanov »

mntop

  • Trade Count: (0)
  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 31
  • Рейтинг: 5
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #414 -: 18 Февруари 2014, 22:58:47 »
Може и да греша,но това е бившата гара Света Петка,на която локомотивите са зареждали вода преди да поемат изкачването към Аврамово.

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2446
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #415 -: 19 Февруари 2014, 05:25:48 »
Стрелката вляво е под странен ъгъл - явно твърде малко е разстоянието между хълмовете за по - плавна.  :yes:

ivo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2006
  • Рейтинг: 558
  • HO - II-III, София
BDZ Bulgaria Railways Steam Loco 0203 / 1965


BDZ Bulgaria Railways Steam Loco 476,470,484 / 1965


BDZ Bulgaria Railways Steam Loco 376 / 1965


BDZ Bulgaria Railways Steam Loco 176 / 1965


BDZ Bulgaria Railways Steam Loco 606 76 1964


снимките са взети от Trotskee Travel
« Последна редакция: 10 Март 2014, 07:41:18 от ivo »

Petko Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 350
  • Рейтинг: 110
Отново безценни снимки от парната тяга по теснолинейката Червен бряг-Оряхово. За пръв път тук се появява 3.76, което е още по-интересно. Според мен четирите 400.60 са снимани на гара Каспичан непосредствено преди или след спирането на линията към Нови пазар.
Можем само да сме благодарни на всички чужденци за цветните снимки на наши локомотиви и вагони, направени преди почти 50 години. Не знам как са се оправяли с органите на милицията и ДС, но благодарение на тях сега виждаме в оригинални цветове парните локомотиви и вагоните на влаковете. За мое учудване трябва да призная, че поне по времето на снимките са били много добре поддържани.
« Последна редакция: 10 Март 2014, 19:35:19 от Petko Ivanov »

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
То по тия времена май е било по-лесно да снимат чужденците от колкото нашите граждани.

Petko Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 350
  • Рейтинг: 110
Чужденците са имали повече желание, а и по-добра техника за снимане-цветни филми, качествени фотоапарати и обективи. Тези неща са били супер лукс в България по това време и обикновените хора не са могли и да си помислят за тях. Според соц идеологията обаче гражданин на Западна държава, който снима влакове по гарите и между тях, по подразбиране е шпионин. Затова предполагам, че авторите на снимките или са имали специално разрешение от ДС за снимането, или са били придружавани от оперативен работник от органите. За което са си заплатили, разбира се.
« Последна редакция: 10 Март 2014, 19:33:45 от Petko Ivanov »