Автор Тема: Интересни снимки на български подвижен състав  (Прочетена 262919 пъти)

Adrian

  • Trade Count: (235)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6284
  • Рейтинг: 733
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #450 -: 11 Април 2014, 16:19:39 »


Саше , стига с тия художествени измислици ! Я Пацо да каже ?

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1891
  • Рейтинг: 623
  • H0, еп. II, III, IV, София
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #451 -: 12 Април 2014, 08:59:05 »
Цитат на: TANO link=topic=3529.msg94603#msg94603 date=1397221780
...
 Всъщност картичката немска ли е?

Отпечатана е от edler & krische hannover

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 201
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #452 -: 12 Април 2014, 14:07:05 »

За съжаление си прав, карал го е по спомени, и до последно не си е спомнил номера ... и накрая го е претупал.
А иначе всички машини от тоя тертип са само Ханомаг.

IKAR

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 924
  • Рейтинг: 252
  • HO DB,SBB III,IV, HOm Rhatische Bahn V София
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #453 -: 17 Април 2014, 16:40:04 »

Simplon-Orient-Express, Bulgarian 2-8-2 type 01 11, Bulgaria in the '30s (coll. J.B. Kronawitter)


Bulgarian prototype no.21, built in 1912 by Cockerill, Belgium, for hauling the Orient-Express. This only known original picture was damaged during war (coll. J.B. Kronawitter)


Old car, 0-6-0 type locomotive (later no.148), another car and the blue special saloon AS1 from 1866 of the Ruse - Varna railway, the first connection for Orient-Express passengers to Istanbul, Museum Ruse, 1970


Orient-Express stopped at the Turkish border in August 1894 due to cholera quarantine (DB Pressedienst)

http://www.trains-worldexpresses.com/200/202.htm
« Последна редакция: 17 Април 2014, 16:47:33 от IKAR »

Adrian

  • Trade Count: (235)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6284
  • Рейтинг: 733
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #454 -: 17 Април 2014, 17:00:28 »

01-22_ae6-8_konstanz49326_ostern2005_jens_g_wingert

интересни снимки тук

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 736
  • Рейтинг: 466
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #455 -: 17 Април 2014, 19:45:08 »
Икаре, тая снимка на оригиналната деветка нещо много контузена. Тя не, че мойта е по у-свет ;D, ама ето я и нея:

ivo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (7)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1829
  • Рейтинг: 391
  • HO - II-III, София
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #456 -: 25 Април 2014, 08:30:27 »
BDZ Bulgaria Railways Steam Loco 176 Bela Slatna



BDZ Bulgaria Railways Steam Loco 467 1965


Petko Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 296
  • Рейтинг: 76
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #457 -: 25 Април 2014, 19:33:18 »
Огромни благодарности  :hi: :hi: :hi:

pach

  • Trade Count: (38)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 10869
  • Рейтинг: 824
  • "Малко се пие в тая държава!"
    • За моделизма
Сигурно я имаме вече, но все пак:


И още една от гара Мездра някога:


Зазо някога търсеше социалистически спирки (малки):

сп.Луково


Криводол в миналото.


Горна Оряховица - разпределителна


МКЦ на гара Видин


 :hi:

pach

  • Trade Count: (38)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 10869
  • Рейтинг: 824
  • "Малко се пие в тая държава!"
    • За моделизма
И още няколко неизвестни снимки от Кръстьо Кръстев (локомитивен машинист и на БДЖ-04) :hi:












« Последна редакция: 12 Май 2014, 11:55:14 от pach »

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2041
  • Рейтинг: 256
Нищо особено не са, но ми попаднаха няколко стари учебни диапозитива, които сканирах.












pach

  • Trade Count: (38)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 10869
  • Рейтинг: 824
  • "Малко се пие в тая държава!"
    • За моделизма
Не ми се чака час за да ти имаш втори плюс от мен днес!

БДЖ-41.01!+!+!+!+!+! и БДЖ-04!+!+!+!+!+! +++++++++

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1773
  • Рейтинг: 131
  • НО DRG II епоха София
Интересно защо 51-цата е с табела 60-32

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2041
  • Рейтинг: 256
Чудех се кой първи ще забележи.  Яско страшен си. Радвам се, че успях да те накарам да нарушиш радио мълччание.

Както се вижда локомотива също няма странична номерна табела. Бил е с индустриален с номер DE 60-32 в БДЖ с 51-69.

Цитат на: Д.Деянов, Ст.Деянов, Локомотивите на БДЖ, София 2008, стр. 207
След 1968 г. БДЖ получават от локомотивите доставени за промишлеността 6 броя, които са преномерирани както, както следва: DE 60-19 на 51-67, DE 60-27 на 51-68, DE 60-32 на 51-69, DE 60-33 на 51-70, DE 60-34 на 51-71 и DE 60-35 на 51-72...


ivo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (7)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1829
  • Рейтинг: 391
  • HO - II-III, София
BDZ Loco 1.76 Kneja 1965