Малко допълнителна информация от инж. Димитър Деянов за тази снимка, дадена в отговор на мой въпрос в друг форум:
"Няма грешка Петко. Снимката която показваш от книгата "Die Lokomotiven der Bulgarishen Staatsbahnen" е направена от австриеца Johann Stockklausner (виж. стр. 4 на същата книга) през 1963 г.(когато пристигнаха първите локомотиви серия 04) и той коректно е записал номера, който е видял на локомотива - ТЕ 8031. След това тази машина сти R. Beier : срещу лок. 52 434 е записано - USSR (Od 48, OK 53, Od 56 i 56 Kohlenindustrie), Rahmen - TE 8031, а за 52 434 - посочват групата фабрични номера 15447-15620, съответно на DR 52 350 - 52 523, произведени в Borsig през 1943 г. Така че: от DR
ава 15 204. Има още две машини от сглобените в СССР (както правилно отбелязва mitko088880) и те са: ТЕ 8005, която става 15 180 и ТЕ 8016 , която става 15 157. Когато направихме последното уточняване на номерата по DR серия 52, решихме, че е правилно да поставим фабричния номер на локомотива според този на рамата (където фабр. номер е с набити цифри) и фабриката първоначален производител, защото рамата е основата на локомотива и съответния първоначален DR-номер, който специално за такива и други, да кажем "спорни" машини се наложи да изчистим съответното място на рамата и да го открием.
Специално за 15 204 ще цитирам и изследователите P. Slaughter, A. Wassiliew 52 434 става ТЕ 8031 и накрая БДЖ 15 204.
Що се отнася до общият брой произведени локомотиви DR серия 52 изследователите и до днес не са единни. Има много пропуснати номера или записани по ред но не произведени и пр. Със сигурност може да се твърди само, че това число се намира между 6700 и 7000 броя."