Сега проверих записките, които имам за ВКАЖ. Покривите с пазви за сигналните фенери (вагонът от първата снимка) се изпълняват по този начин до вагон номер 24 449 (произведен 1960 година). От номер 24 450 до края сигналните фенери са долу на фасонните ламарини.

Назад в годините такива вагони в движение.Такъв фургон има все още в окаяно състояние на гара София.Към днешна дата нищо не пречи да се възстанови и зачисли към локомотивният парк както е цистерната.Вътре може да се обособи като работилница и място за почивка на момците движещи атракционите днес.

Има и такъв оцелял и до днес.

Такъв като от тази снимка имаше към софииския възстановителен влак,но не можа да оцелее,нарязаха го.Толкова много други безполезни железа има но...
Всъщност последната снимка е уникална по ред причини.Като се започне от една серия локомотиви,но в процес на модернизация различни дори в ливреята,да се премине през семафора,от там липсващите надлези -днес 3 броя и да се стигне до прелезопазачницата с двете камбани.За първи път срещам пост с две камбани,да е гара да.Направо там е било концерт.При всяка една от линиите и заминаване на влак по нея съответната камбана звънти с различна честота на ударите,а трафик тогава е имало не като сега.