Гарата е София (96%

), ама това с годината и електрификация на едната гърловина не ми се връзва!
Това, което стърчи в Пловдив, е цял етаж, а на въпросната снимка определено не е така.
Преписвам от класиката:
-------------------------
През 1961 г. електрификацията на участъка София-Пловдив е завършена. Пробно е подадено напрежение в контактната мрежа. Отстранени са недостатъците. Първите 6 локомотива (Е 41-о1 до Е 41-о6) пристигат в Русе на 13 април 1962 г., а един ден по-късно вече са докарани в новото депо в Подуяне. След приемателните проби, които продължават и през май, се пристъпва към пробно обслужване на отделни влакове между София и Пловдив. Изпитванията, неизвършени в Чехословакия, са проведени у нас през октомври и ноември 1962 г. главно с локомотив Е 41-о1 и с участието на чехословашки измерителен вагон. Установени са следните теглителни сили: в часов режим 21 200 kgf при скорост 53,8 km/h, в траен (продължителен режим) 19 700 kgf при скорост 59,0 km/h и 7400 kgf при изпитвателна скорост 105 km/h. Локомотивът е в състояние да потегли от място в нагорнище 28 ‰ с влак с маса 600 t при двойна тяга 1150 t. Тези резултати съответстват на тяговата характеристика при първоначално приложените живачни токоизправители в електромашинната част.
През 1962 г. са доставени 10 локомотива серия Е 41. Изпращането на следващите се подновява през март 1963 г. и повечето от половината са вече у нас, когато на 27 април 1963 г. официално е открита първата електрифицирана жп линия София-Пловдив. До лятото цялата серия е доставена без две машини Е 41-40 и Е 41-41, които пристигат в края на ноември 1963 г.
-------------------------------
Не може всичките поръчани 41 машини да са доставени, от 1961 да се води че има ел. мрежа, от 1962 да се извършват непрекъснато пробни пътувания, 1963 да е официално откриване, а пък в 1964 година началната гара да не е електрифицирана. И как се пристига в София с електровоз без контактна мрежа (не че на теория не е възможно)?
През 1963 са подменяни игнитроните на 41. През 1964 те вече се връщат в Чехословакия за модернизация - премахване на живака, т.е. през средата на 1964 40 машини са въртени, някои са напрвили над сто хиляди километра за да се стигне до модернизация, и всичко това да стане без контактна мрежа в гара София? Направо е абсурд.
Не се сещам за друга подобна по размер гара в Б-я, но може да помогне ако дадете маршрута на г-дата фотографи от онова време.