Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Коя е тази гара?
Adrian:
мдаа , така и глухите коловози се връзват - зад 10ката
widowmaker:
Обаче има едно нещо, което не е ясно - козирката на 2-ри перон.
на снимката от 1920-30г. я има, а на тази от 1964г. я няма...
Ето една още по ранна снимка:
CaLLlo:
Ей, снимки ви дадох и още се колебаете ... при това все снимки на СОФИЯ !!!
1. Приемното сдание е във варианта от 2-та снимка на жокера - вече 2-етажно, то е ясно. Но за разлика от предната фасада, откъм града, където средната част и двата края са изнесени по-напред, то задната, откъм коловозите не е с изнесени напред части - там са коловозите и перона и няма как. Точно това се вижда на снимката с 10.12. На самолетната снимка (3) се вижда същото, само че сданието още не е надстроено. Вижте и часовника откъм града, вижда се на снимки 1, 2 и 3, като на самолетната снимка 3 се вижда, че откъм коловозите няма - това се вижда и на снимката с 10.12.
2. Над втория вагон се вижда сграда със сечено било отпред по немски стил - това съвсем съвпада със самолетната снимка (3).
3. Пред локомотива се вижда вагон, малка сграда и още коловози. Коловозите не свършват ли точно при сградата със сеченото било? - май да, ами и това съвпада със самолетната снимка (3) - това са челни коловози за близките дистанции, Перник, Драгоман и т.н. Малката сграда над вагона също може да си я намерите на самолетната снимка.
4. Авторът ви казва - София ...
5. 10.12 ... коя е гарата на домуване на 10-ките !?! Не е ли само София? В една от двете книги на Деянов има таблици с инфо кой локомотив към кое депо и по кое време се числи. Вижте 10.12 къде е по това време!
Годината обаче виси, за мен електрификация няма, това са само лампи за осветление на пероните.
widowmaker:
Електирификация има, вижда се нещо такова, макар и неясно.
mitko0888:
Това е снимката от откриването на ел. трасето - 27.04.1963 година, от книгата на Деянови.
Определено гарата на въпросната снимка е София, сградата е след дострояването на крилата, електрификацията е на стълбове, май само на двата коловоза, но не мога да се представя че до средата на 1964 не са сложили още няколко стълба до западната гърловина! Все някой някъде щеше да разказва как влаковете са влизали по инерция със свалени пантографи и са се придвижвали с маневрен лок, само заради непострояването на няколко стълба.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия