Автор Тема: Коя е тази гара?  (Прочетена 22073 пъти)

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Коя е тази гара?
« Отговор #30 -: 11 Януари 2012, 21:55:27 »

 :good:

Само вижте гарата - ляво ... съвсем същото като при 10.12!

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1012
  • Рейтинг: 257
    • bgrail.info
Re:Коя е тази гара?
« Отговор #31 -: 11 Януари 2012, 22:51:36 »
Вижда се, че мрежата на съседния коловоз свършва един стълб по-нататък.
Вижда се също и че има мрежа на по-заден коловоз, която продължава нанякъде.

Несериозно е да са построили мрежа до средата на гарата и влаковете да са спирали по инерция и локомотивите да са дърпани с парни маневри. Все пак мрежата е била готова година преди първите ел локомотиви да пристигнат.

Освен... пристигащите влакове да са приемани на по-задни коловози, които на снимката с 10.12 не се виждат, но са имали контактна мрежа. А стълбовете при които е сниман Е41-04 се виждат и при 10.12 в дъното.
На снимката се вижда ясно и козлови кран зад приемното здание, най-вероятно на разтоварище Малка бързина.

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Коя е тази гара?
« Отговор #32 -: 12 Януари 2012, 09:59:35 »

Сещам се вече как ще завърши тая загадка - професор Тано ще пита баща си ... и ще ни бъде разказано с
големи подробности - кога, къде, колко, от коя страна, колко вида, какъв цвят, колко в началото и колко
към края ... Да е жив и здрав!!
« Последна редакция: 12 Януари 2012, 15:33:05 от CaLLlo »

jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1342
  • Рейтинг: 208
Re:Коя е тази гара?
« Отговор #33 -: 12 Януари 2012, 12:33:47 »
Гарата е София. Сравнете двете сгради, дето се виждат с тези от въздушната снимка на старата гара София  и ще видите, че има 100% съвпадение.    

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Коя е тази гара?
« Отговор #34 -: 12 Януари 2012, 13:23:51 »
Контактната мрежа свършва до приемното сдание (вижда се, че я има и на 3-ти и 4 коловоз).
При положение, че и преди влаковете са тръгвали по същия начин,
както и сега (на един и същи коловоз два влака в двете направления изток-запад),
не виждам какъв е бил проблема с това.
Просто хората, слизащи от последните вагони са вървели 200 метра повече по перона.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Коя е тази гара?
« Отговор #35 -: 12 Януари 2012, 13:37:00 »
Това, че заминават два по два не значи, че и така пристигат. Тоест - контактна мрежа е нелогично да има до средата на коловоза.

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Коя е тази гара?
« Отговор #36 -: 12 Януари 2012, 14:04:45 »
Да де, ама май не е чак толкова нелогично. Реално в крайни гари с глухи коловози как е?
Пак пътниците от последните вагони го д.х.т, такъв пример е варненската гара - приемното сдание е в края на коловозите.
Не мисля, че е било чак толкова нелогично да се електрифицират коловози само от източна им страна.
Маневрите са се правели все още само с парни локомотиви.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Коя е тази гара?
« Отговор #37 -: 12 Януари 2012, 14:18:57 »
Нелогично е от гледна точка именно на маневрите - трябва да се чака да дойде маневрен локомотив да извади влака и чак тогава локомотива да може да иде на друг влак или да се прибере в депо. Тоест за ел. тягата - всички коловози стават глухи. Нелогично е.

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6710
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re:Коя е тази гара?
« Отговор #38 -: 12 Януари 2012, 14:23:09 »

мисля ,че нашият фотограф е попаднал в някакъв преходен момент ... те са електрифицирали гарата 'в движение' . В крайна сметка няма как да осъмне електрифицирана от край до край

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Коя е тази гара?
« Отговор #39 -: 12 Януари 2012, 15:25:16 »
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=3536.msg70692#msg70692 date=1326370737
Нелогично е от гледна точка именно на маневрите - трябва да се чака да дойде маневрен локомотив да извади влака и чак тогава локомотива да може да иде на друг влак или да се прибере в депо. Тоест за ел. тягата - всички коловози стават глухи. Нелогично е.

Що да чака, електровозът стига до там, до където има жица, после маневрата дърпа влака назад.
Миналата седмица като се прибирах от Тулово на централна направиха точно така.

lubomir

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Коя е тази гара?
« Отговор #40 -: 12 Януари 2012, 15:54:08 »
Снимката е на гара София - да! Обаче жици няма! В книгата на Деянов "Локомотивите на БДЖ" на стр.137 има снимка на 36.03 преминаващ през гара Звъничево през 1965г(това е единствената снимка на която попаднах от тоя период по тази линия). Та от тази снимка е видно че миниатюрната гара Звъничево е с 3 електрифицирани коловоза. Абсурдно е дори да се мисли, че през 1964-та централна гара София е електрифицирана само от източна страна. Не почива нито на логика, нито на каквото и да е. От снимката на официалното откриване на електрифицираната жп линия на 27- ми април 1963г. е видно че освен 1 и 2-ри има поне още 1 електрифициран коловоз. Но стълбовете за електрификацията ясно си се различават от осветителните. Но остава въпросът, как човек от първата група английски жп фенове посетили България през 1964-та са направили тази снимка, на която липсва каквато и да е електрификация. Освен, ако снимката е направена от българин няколко години по-рано и просто е дадена(продадена) на въпросния човек.

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Коя е тази гара?
« Отговор #41 -: 12 Януари 2012, 16:03:55 »
За жалост нямам толкова стари познати който да обеснят.Явно г-н Деянов старши трябва да се намеси и да обесни.

 Неизключвам логиката на партията да хвърля средства напред към фронта е не към тила или с други думи казано влака да се извози от точка А до точка Б пък после ще го мислим.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5530
  • Рейтинг: 622
  • Красотата е в детайла!
Re:Коя е тази гара?
« Отговор #42 -: 12 Януари 2012, 16:14:56 »
Спомнете си Волуяк - Перник как са я открили, без в действителност да е довършена и вече нищо няма да ви учудва! Такива са били времената - устремът е бил важен, преизпълнението пък дори и на книга на първо място, а реалното изпълнение - не дръжте на тези неща...  :blush2:

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Коя е тази гара?
« Отговор #43 -: 12 Януари 2012, 17:56:54 »
Цитат на: widowmaker link=topic=3536.msg70699#msg70699 date=1326374716
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=3536.msg70692#msg70692 date=1326370737
Нелогично е от гледна точка именно на маневрите - трябва да се чака да дойде маневрен локомотив да извади влака и чак тогава локомотива да може да иде на друг влак или да се прибере в депо. Тоест за ел. тягата - всички коловози стават глухи. Нелогично е.

Що да чака, електровозът стига до там, до където има жица, после маневрата дърпа влака назад.
Миналата седмица като се прибирах от Тулово на централна направиха точно така.
Е ще чака защото няма мрежа за да иде по-далеч от средата на коловоза. Това се практикуваше преди когато взимаха бързи/пътнически влакове с вагони на глухите коловози - сега се случва много рядко.

Rado

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 151
  • Рейтинг: 89
Re:Коя е тази гара?
« Отговор #44 -: 12 Януари 2012, 21:13:01 »
Извинявам се, че се намесвам не точно по темата, но няма как да не го коригирам:

Цитат на: widowmaker link=topic=3536.msg70631#msg70631 date=1326298566
Цитат на: liro4605 link=topic=3529.msg70629#msg70629 date=1326297721
http://farm8.staticflickr.com/7172/6668852777_939ff30356_o.jpg
С 2ра линия и до днес е така.Уж е изцяло удвоена ама около Горна Оряховица май още не е.

Абсолютно си прав, участъкът Бутово-Павликени-Лесичери-Ресен-Г.О. не е удвоен.

Участъкът Бутово-Павликени-Лесичери-Г.Оряховица разпределителна-Г.Оряховица е удвоен изцяло още по времето на соца. Не е удвоен участъка Ресен-Поликраище-Г.Оряховица. В участъка Ресен-Г.Оряховица разпределителна-Г.Оряховица се движат товарните влакове. Пътническите минават през участъка Ресен-Поликраище-Г.Оряховица. Ако човек пътува с влака, грешно остава с впечатлението, че тези 10-15 км остават неудвоени.