Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Коя е тази гара?
lubomir:
Снимката е на гара София - да! Обаче жици няма! В книгата на Деянов "Локомотивите на БДЖ" на стр.137 има снимка на 36.03 преминаващ през гара Звъничево през 1965г(това е единствената снимка на която попаднах от тоя период по тази линия). Та от тази снимка е видно че миниатюрната гара Звъничево е с 3 електрифицирани коловоза. Абсурдно е дори да се мисли, че през 1964-та централна гара София е електрифицирана само от източна страна. Не почива нито на логика, нито на каквото и да е. От снимката на официалното откриване на електрифицираната жп линия на 27- ми април 1963г. е видно че освен 1 и 2-ри има поне още 1 електрифициран коловоз. Но стълбовете за електрификацията ясно си се различават от осветителните. Но остава въпросът, как човек от първата група английски жп фенове посетили България през 1964-та са направили тази снимка, на която липсва каквато и да е електрификация. Освен, ако снимката е направена от българин няколко години по-рано и просто е дадена(продадена) на въпросния човек.
liro4605:
За жалост нямам толкова стари познати който да обеснят.Явно г-н Деянов старши трябва да се намеси и да обесни.
Неизключвам логиката на партията да хвърля средства напред към фронта е не към тила или с други думи казано влака да се извози от точка А до точка Б пък после ще го мислим.
Vlado:
Спомнете си Волуяк - Перник как са я открили, без в действителност да е довършена и вече нищо няма да ви учудва! Такива са били времената - устремът е бил важен, преизпълнението пък дори и на книга на първо място, а реалното изпълнение - не дръжте на тези неща... :blush2:
KRAKOMOBILA:
--- Цитат на: widowmaker link=topic=3536.msg70699#msg70699 date=1326374716 ---
--- Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=3536.msg70692#msg70692 date=1326370737 ---Нелогично е от гледна точка именно на маневрите - трябва да се чака да дойде маневрен локомотив да извади влака и чак тогава локомотива да може да иде на друг влак или да се прибере в депо. Тоест за ел. тягата - всички коловози стават глухи. Нелогично е.
--- Край на цитат ---
Що да чака, електровозът стига до там, до където има жица, после маневрата дърпа влака назад.
Миналата седмица като се прибирах от Тулово на централна направиха точно така.
--- Край на цитат ---
Е ще чака защото няма мрежа за да иде по-далеч от средата на коловоза. Това се практикуваше преди когато взимаха бързи/пътнически влакове с вагони на глухите коловози - сега се случва много рядко.
Rado:
Извинявам се, че се намесвам не точно по темата, но няма как да не го коригирам:
--- Цитат на: widowmaker link=topic=3536.msg70631#msg70631 date=1326298566 ---
--- Цитат на: liro4605 link=topic=3529.msg70629#msg70629 date=1326297721 ---http://farm8.staticflickr.com/7172/6668852777_939ff30356_o.jpg
С 2ра линия и до днес е така.Уж е изцяло удвоена ама около Горна Оряховица май още не е.
--- Край на цитат ---
Абсолютно си прав, участъкът Бутово-Павликени-Лесичери-Ресен-Г.О. не е удвоен.
--- Край на цитат ---
Участъкът Бутово-Павликени-Лесичери-Г.Оряховица разпределителна-Г.Оряховица е удвоен изцяло още по времето на соца. Не е удвоен участъка Ресен-Поликраище-Г.Оряховица. В участъка Ресен-Г.Оряховица разпределителна-Г.Оряховица се движат товарните влакове. Пътническите минават през участъка Ресен-Поликраище-Г.Оряховица. Ако човек пътува с влака, грешно остава с впечатлението, че тези 10-15 км остават неудвоени.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия