Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Изчезнали ж.п. линии и малко известни съществуващи клонове

<< < (35/36) > >>

IvanC:
Краят на Софийската околовръстна линия от Иво Радоев:

https://www.youtube.com/watch?v=4odf38W24DY


Иван

jopeto:
Не се притеснявайте от Земляне ще започва единият край на подземната батерия на Кирчо и Кокорчо. Топлоцентралата ще бъде преоборудвана с гигантски електрически реотан произведен от същата албанска фирма за невидими електромобили с които сключиха договор. Няма да се плашите за парното, според Грета Тумберг,  глобалното затопляне ще засегне главно София. Околовръстната линия ще бъде превърната в специална скоростна магистрала за ел. тротинетки. Проектът е предназначен за потребностите на хора с неизяснена полова ориентация, за да могат да се придвижват с минимум 120 км./ч. Предвидена е и връзка с бъдещите мостове над река Дунав.

pavel75:

--- Цитат на: jopeto link=topic=3586.msg125294#msg125294 date=1719858976 ---Не се притеснявайте от Земляне ще започва единият край на подземната батерия на Кирчо и Кокорчо. Топлоцентралата ще бъде преоборудвана с гигантски електрически реотан произведен от същата албанска фирма за невидими електромобили с които сключиха договор. Няма да се плашите за парното, според Грета Тумберг,  глобалното затопляне ще засегне главно София. Околовръстната линия ще бъде превърната в специална скоростна магистрала за ел. тротинетки. Проектът е предназначен за потребностите на хора с неизяснена полова ориентация, за да могат да се придвижват с минимум 120 км./ч. Предвидена е и връзка с бъдещите мостове над река Дунав.

--- Край на цитат ---

Линиите от пазара на Красна поляна до Земляне от много време ги няма. Така, че влака така или иначе до там нямаше как да стигне.

jopeto:
Зад топлоцентралата прелезът си е още там, има и гара между ЖК лагера и бившият обувен завод. До нея скоро не съм минавал не знам, какво е останало от нея. Земята под линията си е собственост на нкжи. Реално топлоцентралата е обект със стратегическо значение и би трябвало да има опция и за зареждане с  влак. Предполагам, че линията до там, може да била понижена  с времето в статут на индустриален клон, тогава поддръжката
си е за сметка на ползвателя и както се досещате на топлофикация това и е било последният проблем. Всичко последва съдбата на клоновете към Винзавода и Бенакс.  Изчезна и тази част към погребите. Изчезна и гара Пионер с частта през жк Изток. За спомен там седи само една къщичка от прелез.

pavel75:
Не съм запознат с нещата, но точно преди ковида, да е било края на 2019 ходих до Еконт на пазара на Красна поляна. Зад него трябваше да са релсите, но ги нямаше. Кога са махнати нямам идея, но мисълта ми, е че от много време няма достъп до ТЕЦ-а.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия